Blijkbaar is daar geen behoefte aan dus ik voel mij niet geroepen om dat aan te gaan jagen.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 12:18 schreef Sally het volgende:
[..]
Maak het eens vuiger dan
Er is een nieuwe topicreeks gaande, met schunnige plaatjes
Iewlquote:Op dinsdag 20 februari 2024 12:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ach op die stapel Fokkers moet er een iemand onderaan de zeester zijn
Oh nee... arme....quote:Op dinsdag 20 februari 2024 12:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ach op die stapel Fokkers moet er een iemand onderaan de zeester zijn
Maar je komt echt niet als introvert overquote:
quote:
Ik ben ook gewoon slecht in sekspraat, doe ik een poging tot vuile praat, is het nog niet goedquote:
Hahhahaha - ik doelde meer op arm onderwerp (van jouw gesprekquote:Op dinsdag 20 februari 2024 12:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
[..]
Ik ben ook gewoon slecht in sekspraat, doe ik een poging tot vuile praat, is het nog niet goed
Achter een toetsenbord gedij ik prima als introvert.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 12:26 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar je komt echt niet als introvert over
Dus.
Zoals in de afgelopen paar posts
Mss moet ik dan eens in jouw PoHi duiken?
Maar ben aan het werk![]()
Nog moe?quote:
Beetje beidequote:
It can happen!quote:
Niks. Op rantsoen voor zaterdag.quote:
Het is dinsdagquote:Op dinsdag 20 februari 2024 15:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niks. Op rantsoen voor zaterdag.
Welnee. Gewoon schransen wat je schransen kan.quote:
Allez hup! Naar de all you can eat vreetschuur!quote:Op dinsdag 20 februari 2024 16:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welnee. Gewoon schransen wat je schransen kan.
Ja, zaterdag dus.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 16:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Allez hup! Naar de all you can eat vreetschuur!
Ik neem je mee uit eten.quote:
Ik ga eten met een hele leuke vrouw dus met mij gaat het goed. En jij?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |