quote:
Nopequote:Op donderdag 14 maart 2024 12:19 schreef DTF het volgende:
De duurste winkelstraat in München gebouwd voor en vernoemd naar ****** II
Yes!quote:
Volgens mij is dat de originele naam van het Oktoberfest, maar ik heb geen idee wat dat betekent of wat er eigenlijk gevierd wordt. Ik hoopte dat het misschien hetzelfde is en dit op de een of andere manier het juiste antwoord was.quote:
Ah, op die manier. Ik begreep oprecht niet wat je bedoelde.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 16:07 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Volgens mij is dat de originele naam van het Oktoberfest, maar ik heb geen idee wat dat betekent of wat er eigenlijk gevierd wordt. Ik hoopte dat het misschien hetzelfde is en dit op de een of andere manier het juiste antwoord was.
Nope...quote:
Dat komt al iets dichterbij.quote:
Het gaat om een bepaald soort verbinding...quote:Op vrijdag 15 maart 2024 17:01 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Het antwoord staat deels al in de vorige vraag.
Tussen twee mensen...quote:Op vrijdag 15 maart 2024 22:23 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Dat komt al iets dichterbij.Maar:
[..]
Het gaat om een bepaald soort verbinding...
Om meer specifiek te zijn, het huwelijk van Lodewijk I, maar ik reken het goed.quote:
Bien sûr!quote:
Bijnamen van koningen, gok ik. Karel de Vrome. Iemand de Jonge, Lionheart... En ik gokte op 14, Lodewijk de 14e, de zonnekoning.quote:
Allemaal Lodewijken, met volgnummers.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 12:15 schreef Bargehassus het volgende:
B
[..]
Bijnamen van koningen, gok ik. Karel de Vrome. Iemand de Jonge, Lionheart... En ik gokte op 14, Lodewijk de 14e, de zonnekoning.
Bien sûr!quote:
Yes!quote:Op woensdag 20 maart 2024 19:05 schreef DTF het volgende:
Volgens mij heb ik dat wel eens gehoord in Southpark, eindigt met een trap in de zak.
Een soort Rock, paper, scissors.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |