Lowietje?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:23 schreef Bargehassus het volgende:
In de televisieserie Baantjer zijn er vijf verschillende acteurs die in de loop der jaren de horecaman spelen
Wat is de (bij)naam van deze horecaman?
Dat is an sich niet fout maar er hoort nog een woordje voor....quote:
Het heeft wel met omvang te maken maar dikke is niet correct... Dunne ook niet overigens..quote:
Ja, dat kan. Ik vond het wel vermakelijk zo af en toe.quote:Op woensdag 21 februari 2024 18:15 schreef pipster het volgende:
Baantjer nog nooit een aflevering van gezien.
Rita Hayworth and Shawshank Redemption van Stephen King.
quote:
Stand #3364quote:Op donderdag 22 februari 2024 11:14 schreef DTF het volgende:
Ik volg het helemaal niet meer.
Van 1992-2002 ken ik ze waarschijnlijk allemaal nog.
Maar ik kan natuurlijk wel een educated guess doen.
Mercedes logo, dus Valtteri Bottas?
Nee hoor, het was niet zo moeilijkquote:Op donderdag 22 februari 2024 11:44 schreef Bargehassus het volgende:
Finland
Denemarken
Noorwegen
Zweden
Of bedoel je iets anders?
Hai!quote:
Minerva?quote:Op donderdag 22 februari 2024 14:17 schreef pipster het volgende:
Hoe heet de uil uit Paulus de Boskabouter?
Het begint goed, maar het mag wat langer.quote:
quote:
Close enough: ik zocht Black Oehoeroequote:
Yep! Apart landschap daarquote:
quote:
Zal @slaveloos zo streng zijn?quote:Op zondag 25 februari 2024 22:26 schreef thabit het volgende:
[..]
Dat is een pizza. Ik gok bij dezen dan ook Margarita.
Ik hoop dat je wat meer gemaakt hebt dan dit, want je zal intussen wel weer dorst hebben.quote:Op zondag 25 februari 2024 18:01 schreef slaveloos het volgende:
5 cl tequila reposado
2 cl limoensap
1,5 cl agavesiroop
8 cl grapefruitsap
bruiswater
Welke cocktail maak ik?
Una paloma blancaaaaaquote:
Ik drink niet zoveel doordeweeksquote:Op dinsdag 27 februari 2024 16:37 schreef DTF het volgende:
[..]
Ik hoop dat je wat meer gemaakt hebt dan dit, want je zal intussen wel weer dorst hebben.
quote:
quote:
Vind ik goed genoeg.quote:
Van wie is deze uitspraak?quote:"Ik heb een boel geld uitgegeven aan drank, vrouwen en snelle auto's. De rest heb ik verbrast."
S T A N D #3364quote:
S T A N D #3364quote:
Engeland. Aintrie ?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 16:39 schreef DTF het volgende:
De Grand National paardenraces worden dit jaar op mijn verjaardag gehouden.
Waar wordt de Grand National jaarlijks gehouden?
Yes!quote:
Cool. Ik twijfelde. Zit met zoveel sporttermen in m'n hoofd.quote:Op maandag 4 maart 2024 19:37 schreef DTF het volgende:
[..]
Yes!
S T A N D #3364
2 Burnett
5 Bargehassus
6 pipster
2 Opzoeknaarvrienden
5 DTF
4 FireFox1
1 Quyxz_
1 thabit
2 slaveloos
1 Berkery
1 tong80
Zeker......quote:
Ik ben een zgn sportkenner/freak maar wat is datquote:Op dinsdag 5 maart 2024 12:43 schreef DTF het volgende:
15 rode ballen, 15 zwarte ballen en da de 6 kleuren.
Een maximum break is normaal genomen 147, maar wat is de maximum break in de Riyadh Masters?
Dit dus. In ongeloof gelezen.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 13:34 schreef pipster het volgende:
167 ze hebben er voor de gelegenheid een gouden bal van 20 punten bij bedacht.
Saoedie doet er alles aan om de sport te verkloten en naar zich toe te trekken en de sportwereld doet er vrolijk aan mee he Higgins... Alles voor de moneys.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |