Nee, ze moet gewoon bewindslieden leveren aan minderheidskabinet PVV, VVD, BBB met bepaald soort steun van NSC. Alleen heeft ze blijkbaar nog een tussenstap nodig.quote:Op woensdag 14 februari 2024 16:52 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Heeft ze veel te willen? Wat zou er dan een optie zijn?
Volgens de GGD heeft stankoverlast/geurhinder wel degelijk effect op de gezondheid.quote:Op woensdag 14 februari 2024 16:52 schreef Gia het volgende:
[..]
Dan ben je 'voor de dieren', maar ze mogen niet stinken.
Ik ben opgegroeid in de 'gezonde boerenlucht'. Sinds wanneer is dat ongezond?
Ik denk dat de Yeşilgöz variant nog niet helemaal kansloos is (een kabinet met dan combinatie van partijbewindspersonen en bewindspersonen van buiten de partijen, wat ze extraparlementair noemen waardoor NSC ook mee doet), lost namelijk wel het probleem van de PVV bewindspersonen op.quote:Op woensdag 14 februari 2024 16:54 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Nee, ze moet gewoon bewindslieden leveren aan minderheidskabinet PVV, VVD, BBB met bepaald soort steun van NSC. Alleen heeft ze blijkbaar nog een tussenstap nodig.
Als de ventilatoren in een varkensstal uitvallen zijn de dieren in zeer korte tijd vergast. Jaarlijks sterven er ook drie boeren door mestgassen.quote:Op woensdag 14 februari 2024 16:52 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik denk zomaar dat ze niet zo'n voorstander is van dieren in een hokje stoppen.quote:Op woensdag 14 februari 2024 16:52 schreef Gia het volgende:
[..]
Mag je hier nalezen: https://ggdleefomgeving.nl/overlast/veebedrijven/quote:Op woensdag 14 februari 2024 16:52 schreef Gia het volgende:
[..]
Net al iets over gepost in het andere topic: hij mag werk maken van een helder opgebouwd betoog, dat is dit niet.quote:Op woensdag 14 februari 2024 17:18 schreef Cyan9 het volgende:
Plasterk heeft ook niet echt haast met z'n verhaal.
Plasterk als MP gaat geen teflon zijn.quote:Op woensdag 14 februari 2024 17:22 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Net al iets over gepost in het andere topic: hij mag werk maken van een helder opgebouwd betoog, dat is dit niet.
Het verhaal gaat alle kanten op, behalve de juiste.quote:Op woensdag 14 februari 2024 17:22 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Net al iets over gepost in het andere topic: hij mag werk maken van een helder opgebouwd betoog, dat is dit niet.
Hij beantwoordt nu vragen.quote:Op woensdag 14 februari 2024 17:22 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Plasterk gaat dan ook geen MP wordenquote:Op woensdag 14 februari 2024 17:23 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Plasterk als MP gaat geen teflon zijn.
Wilders zijn droom spat uiteenquote:Op woensdag 14 februari 2024 17:26 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Plasterk gaat dan ook geen MP worden
Nee, omdat er geen duidelijk lijn in zijn manier van antwoorden zit.quote:Op woensdag 14 februari 2024 17:27 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
omdat je de vragen niet weet.
of Omtzigt zijn vreemde hersenspinsel.quote:Op woensdag 14 februari 2024 17:29 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Wilders zijn droom spat uiteen
Maar dat hoeft ook niet, zolang die de vragen maar beantwoord, dit is de normale manier van antwoord geven op vragen in de Tweede Kamer. Dit is geen betoog of iets dergelijks.quote:Op woensdag 14 februari 2024 17:29 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Nee, omdat er geen duidelijk lijn in zijn manier van antwoorden zit.
Soms zijn er wel veel zijwegen in het antwoord.quote:Op woensdag 14 februari 2024 17:30 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar dat hoeft ook niet, zolang die de vragen maar beantwoord, dit is de normale manier van antwoord geven op vragen in de Tweede Kamer. Dit is geen betoog of iets dergelijks.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |