Hier nog een.quote:Op woensdag 14 februari 2024 15:44 schreef KoosVogels het volgende:
Vond Bontenbal al een verademing tijdens de campagne, maar raak steeds meer van hem gecharmeerd.
Als hij zo doorgaat overweeg ik bij de volgende verkiezingen serieus CDA te stemmen.
Mooie strategie van het CDA. Opsplitsen, gedeelte in het kabinet, gedeelte in de oppositie, de oppositie-variant wint bij de volgende verkiezingen, dan het boeltje omdraaien.quote:
Hij is in elk geval wel redelijk af met zijn "ik wil geld uitgeven, ook als het er niet is".quote:Op woensdag 14 februari 2024 16:16 schreef Hexagon het volgende:
Jimmy Dijk wil zo te zien vooral steeds dezelfde elpee afdraaien in plaats van in te gaan op het onderwerp.
Valt me ook wel op ja. Aan de andere kant is het ook weer zo stom om alles te gaan lopen herhalen wat de vorige sprekers zeggen.quote:Op woensdag 14 februari 2024 16:16 schreef Hexagon het volgende:
Jimmy Dijk wil zo te zien vooral steeds dezelfde elpee afdraaien in plaats van in te gaan op het onderwerp.
Aan de andere kant vallen er natuurlijk veel stemmen te halen bij de gratis bier partijen.quote:Op woensdag 14 februari 2024 16:17 schreef Hanca het volgende:
[..]
Hij is in elk geval wel redelijk af met zijn "ik wil geld uitgeven, ook als het er niet is".
70% naar SP kas.quote:Op woensdag 14 februari 2024 16:18 schreef Raw85 het volgende:
Ben wel benieuwd naar Jimmy’s eigen huishoudboekje
Dit dus. Gratis bier scoorde bij de vorige verkiezingen, de SP niet. Conclusie van de SP is "Meer gratis bier beloven"quote:Op woensdag 14 februari 2024 16:21 schreef Gimmick het volgende:
Precies. Kan mij best voorstellen dat sp straks de teleurgestelde pvv-ers opveegt.
Wat zou van Dijk moeten gaan doen op dit moment volgens jou?quote:Op woensdag 14 februari 2024 16:24 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dit dus. Gratis bier scoorde bij de vorige verkiezingen, de SP niet. Conclusie van de SP is "Meer gratis bier beloven"
Ik heb geen idee maar ze zullen iets moeten doen om het tij te keren dus waarom de PVV niet kopieeren?quote:Op woensdag 14 februari 2024 16:26 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Wat zou van Dijk moeten gaan doen op dit moment volgens jou?
Eerder dacht ik dat het een beetje was om de formerende partijen een beetje te zieken. Maar Jimmy denkt gewoon echt dat het een goed idee is wat hij doet.quote:Op woensdag 14 februari 2024 16:24 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dit dus. Gratis bier scoorde bij de vorige verkiezingen, de SP niet. Conclusie van de SP is "Meer gratis bier beloven"
Zou best kunnen en de SP kennende zal men best een idee hebben hoe dat te betalen, meer belasting op inkomens boven modaal en op het bedrijfsleven. Op zich een prima insteek.quote:Op woensdag 14 februari 2024 16:30 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Eerder dacht ik dat het een beetje was om de formerende partijen een beetje te zieken. Maar Jimmy denkt gewoon echt dat het een goed idee is wat hij doet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |