We gaan nooit meer koersen.quote:Op woensdag 14 februari 2024 21:06 schreef DiegoFuser het volgende:
Andries had het bij Eurosport er over dat er geluiden gaan dat het Vlaamse openingsweekend in de problemen komt omdat de flikken niet voldoende aanwezig kunnen zijn als de boeren besluiten te gaan protesteren.
Als de boeren in een keer alle steun willen kwijtspelen van de gemiddelde Vlaming moeten ze dat vooral doen. Ik geloof nooit dat ze dat durven. Wellicht wel langs het parcours acties.quote:Op woensdag 14 februari 2024 21:06 schreef DiegoFuser het volgende:
Andries had het bij Eurosport er over dat er geluiden gaan dat het Vlaamse openingsweekend in de problemen komt omdat de flikken niet voldoende aanwezig kunnen zijn als de boeren besluiten te gaan protesteren.
Het zou bijna grappig zijn als het niet zo triest was. Maar ja, beter laat dan nooit.quote:Op woensdag 14 februari 2024 21:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
Dit is wel leuk om de translate voor aan te slingeren. Bij Movistar zijn ze sinds dit jaar op het lumineuze idee gekomen om wat meer op de planning en voeding te letten. En daarom winnen ze spontaan alles.
Die begon met een minuut of 2 aan het klimmetje.quote:Op woensdag 14 februari 2024 10:19 schreef Chiappucci het volgende:
Huub Artz 3e, jeetje. Ik verslikte me bijna in mijn koffie toen ik op PCS keek.
5km tijdrit lolquote:Op woensdag 14 februari 2024 20:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
Nederlandse toestanden.
quote:Nieuwe aankomst?
Door het slechte weer overweegt de organisatie om de finish van de tweede etappe te verleggen. In het laatste stuk van de slotklim zou er een zware zijwind staan die het voor de coureurs te gevaarlijk zou maken. Daarom wordt er overwogen om de aankomst twee kilometer eerder te leggen waar er kopwind staat.
Het veranderen van de finish zou in de kaarten van Wout van Aert kunnen spelen. De pittige slotklim, de Alto da Faio, is namelijk een kolfje naar de hand van de klimmers, maar de klassieke coureurs (zoals Van Aert) mogen ook niet buiten beschouwing gelaten worden, zeker niet als de klim wordt ingekort. De organisatie wil echter nog geen definitief besluit nemen en zal tijdens de koers de situatie op de top evalueren.
Meine gute, deze Wout in spaarmodus is nu al de minst leuke rubriek van het jaar..quote:Volgens zijn ploeg ging het om een bewuste keuze voor extra rust. “Wout heeft zich in de Clasica de Almeria (van afgelopen zondag) en de Clasica Jaen (maandag) twee keer tot diep in de finale gemengd. We hebben er vandaag bewust voor gekozen om hem wat rust te geven en niet te laten mee sprinten”, zei ploegleider Marc Reef, ploegleider van Visma - Lease a Bike, daar achteraf over op de website van de ploeg.
Einde contract?quote:Op woensdag 14 februari 2024 08:54 schreef Koffieplanter het volgende:
Yvan Vanmol staat meer dan op punt dit jaar.
Te zwaar voor Wout #spaarstandquote:Op donderdag 15 februari 2024 16:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
Ik heb genoeg gezien, annuleren die rit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |