abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212421666
Ik was even nieuwsgierig aangezien ik inmiddels al een poosje in Spanje woon en werk en dus met Spaanse collega's te maken heb. Over het algemeen vallen me de culturele verschillen eigenlijk wel mee.
En nee, ze slapen niet 4 uur per dag.... meestal maar 3 uur :P

Anyway, een onderwerp wat laatst besproken werd op de werkvloer was je kale kano en schijnbaar vinden Spanjaarden het over het algemeen minder een issue om elkaar gewoon te vragen hoe kaal je kano is.

Ik weet nog wel van mijn werkervaring in Nederland dat dit eigenlijk best wel een no-no was. Als in, er werden wel eens op een werkborrel grapjes gemaakt van "ohja ze heeft een behoorlijke kokosmat dus ze kan wel een heggeschaar gebruiken hah hah hah" ... maar echt een collega op de vrouw af vragen of je haar kale kano mocht zien, dat deed je vrijwel niet.

Ik was even benieuwd, is dat op jouw werk (er vanuit gaande dat je in Nederland werkt) anders? Of is het nog steeds zeg maar vrij ongepast om je collega's te vragen hoe kaal hun kano is?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-02-2024 11:24:24 ]
pi_212424557
Ik vind het persoonlijk eigenlijk interessanter om te weten bij welke vrouwen het gras 2 kontjes hoog staat, maar goed.
Voor een kale kano gaat mijn mast niet staan.
Voor een mooi bosje daarentegen, wil mijn boomje wel groeien :P
pi_212425205
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 14:58 schreef marc0871 het volgende:
Ik vind het persoonlijk eigenlijk interessanter om te weten bij welke vrouwen het gras 2 kontjes hoog staat, maar goed.
Voor een kale kano gaat mijn mast niet staan.
Voor een mooi bosje daarentegen, wil mijn boomje wel groeien :P

Goeie beeldspraak _O- _O- _O-
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 14 februari 2024 @ 16:00:58 #4
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_212425219
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 11:23 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
maar echt een collega op de vrouw af vragen of je haar kale kano mocht zien, dat deed je vrijwel niet.
Dat is ook nog wel een stukje anders dan het onderwerp zelf aansijden.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_212425445
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 15:59 schreef stokj het volgende:

[..]
Goeie beeldspraak _O- _O- _O-
:s)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')