Sta je daar versteld van?quote:Op woensdag 14 februari 2024 09:04 schreef junkiesietze het volgende:
Och jezus, krijgen we elke dag weer van dit soort berichten:
https://www.ad.nl/show/ma(...)%2Fwww.google.com%2F
Dit. Als het niet van mij is maak ik me er net zo druk over als andermans wasgoed in de machine of brood in de oven.quote:Op woensdag 14 februari 2024 08:44 schreef DerekB het volgende:
Wat boeit mij die zwangere wijven nou.
Anders zat mensen die wel wat van jou hebben gekregen achter het station.quote:
Heb gestemd op Marikequote:Op woensdag 14 februari 2024 08:39 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
Die zelfde Marieke die het niet kon hebben dat er geen enkele vrouw geselecteerd was voor beste radio presentator, omdat er op dit moment simpel weg geen goede vrouwelijke presentatoren zijn, en dan maar een zielige eigen verkiezing gaat beginnen voor alleen vrouwen
Vervelend mens vind ik haarquote:Op woensdag 14 februari 2024 08:39 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
Marieke, ik kan eigenlijk niets behalve mijn tieten laten zien, Elsinga
Die zelfde Marieke die het niet kon hebben dat er geen enkele vrouw geselecteerd was voor beste radio presentator, omdat er op dit moment simpel weg geen goede vrouwelijke presentatoren zijn, en dan maar een zielige eigen verkiezing gaat beginnen voor alleen vrouwen
Volgens mij was het gewoon uit protest tegen dat achterlijke gedoe dat tot het afschaffen van de tweede prijs heeft geleid.quote:Op woensdag 14 februari 2024 08:39 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
quote:Op woensdag 14 februari 2024 08:36 schreef C.L.Werner het volgende:
"Er komt een tweede baby en Jip begrijpt er weinig van", zegt Elsinga over haar zoon. De presentatrice heeft binnenkort "a family of four". De 37-jarige presentatrice laat weten dat de tweede in augustus wordt verwacht.
Klacht: het is niet van mij
A niffo alles goed?quote:Op woensdag 14 februari 2024 15:52 schreef stokj het volgende:
[..]![]()
![]()
Niet in staat zijn om dat op een begrijpelijke manier uit te leggen
Was die Marieke niet die vrouw met wie die Mattie ofzo samen ging?
Niffo lees die ambtenaren de les!quote:Op woensdag 14 februari 2024 22:40 schreef stokj het volgende:
[..]
Jawel, druk met de formatie. Wat een gedoe
Niet vervelender dan al die andere kwallen op de radio die vooral heel hard om zichzelf moeten lachenquote:
HAHAHAHAHHAquote:Op donderdag 15 februari 2024 07:25 schreef 111210 het volgende:
[..]
Niet vervelender dan al die andere kwallen op de radio die vooral heel hard om zichzelf moeten lachen
Ze mag wel meeliften op mijn penerquote:Op donderdag 15 februari 2024 12:50 schreef Strike00 het volgende:
Marieke heeft geen talent, het enige wat ze kan is meeliften op andermans succes.
Nee Mattie had zelf een zwangere vrouw, maar toen dat kind eruit kwam, bleek die andere presentator van de ochtendshow de vader te zijn en kregen ze ruzie. Toen hebben ze die andere eruit gegooid bij Q-Music en vervangen met Marike.quote:Op woensdag 14 februari 2024 15:52 schreef stokj het volgende:
[..]![]()
![]()
Niet in staat zijn om dat op een begrijpelijke manier uit te leggen
Was die Marieke niet die vrouw met wie die Mattie ofzo samen ging?
Ik vind die hele Mattie en Marieke show zo infantiel. Ik snap niet wat daar nu zo leuk aan is.quote:Op donderdag 15 februari 2024 07:25 schreef 111210 het volgende:
[..]
Niet vervelender dan al die andere kwallen op de radio die vooral heel hard om zichzelf moeten lachen
Snap ook niet zo goed wat iedereen zo leuk aan edwin evers vond. Dat is echt gewoon precies dit:quote:Op vrijdag 16 februari 2024 07:28 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik vind die hele Mattie en Marieke show zo infantiel. Ik snap niet wat daar nu zo leuk aan is.
Aha zo was het gegaan dan!quote:Op vrijdag 16 februari 2024 06:47 schreef Fer het volgende:
[..]
Nee Mattie had zelf een zwangere vrouw, maar toen dat kind eruit kwam, bleek die andere presentator van de ochtendshow de vader te zijn en kregen ze ruzie. Toen hebben ze die andere eruit gegooid bij Q-Music en vervangen met Marike.
Veel mensen vinden ze gezellig, en hun verhalen herkenbaar.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 07:28 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik vind die hele Mattie en Marieke show zo infantiel. Ik snap niet wat daar nu zo leuk aan is.
Precies dat. Ik vind de muziek van Q ook vreselijk.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 16:15 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Veel mensen vinden ze gezellig, en hun verhalen herkenbaar.
Hier gaat het iig niet op, maar dat heeft ook met Q's muziekbeleid te maken (voor mezelf wat te bloedeloos).
Ik heb hun playlist even opgezocht; was het echt zo erg als ik in m'n hoofd had?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 16:29 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Precies dat. Ik vind de muziek van Q ook vreselijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |