Net als vandaag zeg maarquote:Op vrijdag 16 februari 2024 08:31 schreef Bocaj het volgende:
Zondag wordt een mooi blijf in bed Netflix dag!
[..]
https://www.weerplaza.nl/weerbericht
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 08:45 schreef dick_laurent het volgende:
Zonnetje buiten.
*laat deur lekker open staan*
Als ik in bed blijf liggen krijg ik ruzie met mijn werkgever.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 08:31 schreef Bocaj het volgende:
Zondag wordt een mooi blijf in bed Netflix dag!
[..]
https://www.weerplaza.nl/weerbericht
Het is dan ook een zondag...quote:Op vrijdag 16 februari 2024 15:06 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Als ik in bed blijf liggen krijg ik ruzie met mijn werkgever.
Gelukkig mag ik gewoon werken. Al die zeiknatte mensen vervoeren en zelf droog blijven.quote:
Bescherm ze danquote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:52 schreef Geschiedkundige het volgende:
De frambozenstruiken staan al flink in het blad man man man. Hopelijk blijft de vorst vanaf nu maar weg dan.
Buschauffeur?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 15:40 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Gelukkig mag ik gewoon werken. Al die zeiknatte mensen vervoeren en zelf droog blijven.
Wo?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 13:06 schreef dick_laurent het volgende:
Nondeju al heet in de zon. UV index al tegen de 4.
Doe ik ook, maar is wel erg vroeg en erg veel. Dus ook veel werk. Dan liever heeoon geen vorst meer. Vinden de bijen en hommels ook niet tof die al bezig zijn.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 10:52 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Bescherm ze danAlles kan elk jaar kapot vriezen. In maart en april vriest het elk jaar nog wel een keer in windstille onbewolkte nachten. Was vorig jaar ook. Evenals zulke uitschieters als afgelopen donderdag die elk jaar wel een keer voorkomen. Net als uitschieters naar beneden in maart en april. Al worden die wel steeds minder.
Veel planten en struiken kunnen ook wel een stootje hebben, hoor.
Dat eerste.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 11:30 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Buschauffeur?
Piloot?
Taxichauffeur?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |