Afgelopen jaren was het bijna onafgebroken droog, het enige wat echt in de buurt komt is 2018.quote:Op maandag 19 februari 2024 11:14 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Toch hebben we vorig ook gezien hoe snel het dus wel kurkdroog kan worden (wel uitzonderlijk lang droog toen), maar toch..
Kunnen jullie geen genoeg van krijgen he!quote:Op maandag 19 februari 2024 12:37 schreef Frutsel het volgende:
[x]https://twitter.com/Kachelmannwettr/status/1759494946120200627[/x]
yeeehhh.. herfst incoming
Groetjes terugquote:Op zondag 18 februari 2024 15:31 schreef dick_laurent het volgende:
Groetjes vanuit het Arizona van Europa
[ afbeelding ]
Wij gaan komend weekend naar de Veluwe, voor een wandelweekend. Gelukkig zijn er nog niet genoeg ondergelopen padenquote:Op maandag 19 februari 2024 12:37 schreef Frutsel het volgende:
[x]https://twitter.com/Kachelmannwettr/status/1759494946120200627[/x]
yeeehhh.. herfst incoming
dus de oogst loopt gevaar omdat het te nat is om te planten?quote:Op maandag 19 februari 2024 11:17 schreef StateOfMind het volgende:
Maar zo extreem lang het grondwater nu extreem hoog staat is redelijk uniek.
Er staan al maanden enorme plassen water op de weilanden en akkers hier en dat is na die paar redelijk droge weken in januari nu alleen maar weer toegenomen.
Eén akker staat zelfs bijna helemaal onder.
In de 13 jaar dat ik hier woon heb ik het niet zo extreem gezien iig.
lol, het staat toch echt blank daar, wie verzint zoiets?quote:Op maandag 19 februari 2024 13:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij gaan komend weekend naar de Veluwe, voor een wandelweekend. Gelukkig zijn er nog niet genoeg ondergelopen paden
Toen we een paar weken terug boekten dachten we, het zal niet altijd zo nat blijven.quote:Op maandag 19 februari 2024 13:27 schreef THEFXR het volgende:
[..]
lol, het staat toch echt blank daar, wie verzint zoiets?
Volgens mij wordt het weer zaterdag en zondag best redelijk. En de Veluwe is groot, dus genoeg mooie en droge plekjes. En anders gewoon goede boots aan en gaan.quote:Op maandag 19 februari 2024 13:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij gaan komend weekend naar de Veluwe, voor een wandelweekend. Gelukkig zijn er nog niet genoeg ondergelopen paden
Ondanks dat ik hier al 13 jaar woon heb ik geen flauw idee wanneer men doorgaans oogst en plant en de grond bewerkt, nooit zo op gelet eigenlijk, maar na de maïs en suikerbietenoogst een hele tijd geleden, heb ik geen tractor meer op het land zien rijden hierquote:Op maandag 19 februari 2024 13:25 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dus de oogst loopt gevaar omdat het te nat is om te planten?
quote:Op maandag 19 februari 2024 13:38 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Volgens mij wordt het weer zaterdag en zondag best redelijk. En de Veluwe is groot, dus genoeg mooie en droge plekjes. En anders gewoon goede boots aan en gaan.
Zoals iemand zei, trek goede waterdichte boots of schoenen aanquote:Op maandag 19 februari 2024 13:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zaterdag nagenoeg droog en zondag in de ochtend wat regen.quote:
Heb ik. Waterdichte hoge wandelschoenenquote:Op maandag 19 februari 2024 13:38 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Volgens mij wordt het weer zaterdag en zondag best redelijk. En de Veluwe is groot, dus genoeg mooie en droge plekjes. En anders gewoon goede boots aan en gaan.
En een ponchoquote:
Vanaf woensdagmiddag al een gigantisch gebied met regen.. pffquote:Op maandag 19 februari 2024 14:23 schreef Arizona het volgende:
Vooral donderdag komt er weer een flinke bak met water aan.
Totale bullshit inderdaad.quote:
Alle verbodsfetisjisten zouden zich hier eens druk om moeten gaan maken. Continue regen en wind verbieden.quote:Op maandag 19 februari 2024 16:23 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Vanaf woensdagmiddag al een gigantisch gebied met regen.. pff
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |