Wauw Mario does liefquote:Op woensdag 14 februari 2024 07:52 schreef mario390 het volgende:
[..]
jaa hoopelijk behalten
ze je daar
Nope gisteren was ik om 7 uur al daar. Maar heb een flyer met alle tijden. Maar ga vandaag rustig aan doen mijn lichaam voelde enorm vermoeid op de fietsquote:Op woensdag 14 februari 2024 08:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O iedere dag in de vakantie pas zo laat?
O dan kan je inderdaad beter even iets rustiger doen inderdaad voor je je zelf weer voorbij looptquote:Op woensdag 14 februari 2024 08:11 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nope gisteren was ik om 7 uur al daar. Maar heb een flyer met alle tijden. Maar ga vandaag rustig aan doen mijn lichaam voelde enorm vermoeid op de fiets
Yup. Zet ik het doel op een half uurtje vandaag.quote:Op woensdag 14 februari 2024 08:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan kan je inderdaad beter even iets rustiger doen inderdaad voor je je zelf weer voorbij loopt
Goed doelquote:Op woensdag 14 februari 2024 08:14 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Yup. Zet ik het doel op een half uurtje vandaag.
dat was je doel alquote:Op woensdag 14 februari 2024 08:14 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Yup. Zet ik het doel op een half uurtje vandaag.
Mario is nog niet naar bed geweest. Die kijkt BB Brazil in de nachtquote:Op woensdag 14 februari 2024 08:15 schreef Speklap3000 het volgende:
Mario is met het verkeerde been uit bed gestapt
Iedereen zo z'n hobby'squote:Op woensdag 14 februari 2024 08:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mario is nog niet naar bed geweest. Die kijkt BB Brazil in de nacht
Komt goed skatjuhquote:
Het is ook niet de mijnequote:
quote:Op woensdag 14 februari 2024 07:26 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
ONZ maar 1 mod
Misschien moet ik maar bijspringen
Happy valentijn witte ridderquote:
ALs je merkt dat het je lichaam niet goed doet op een bepaald moment is het inderdaad verstandig een stapje terug te doen. En zo te lezen heb je dat zelf ook goed in de gatenquote:Op woensdag 14 februari 2024 08:20 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Klopt ook. Maar half uurtje moet wel lukken lekker veel pauze nemen
Zo is dat. Bedankt voor de feedbackquote:Op woensdag 14 februari 2024 08:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs je merkt dat het je lichaam niet goed doet op een bepaald moment is het inderdaad verstandig een stapje terug te doen. En zo te lezen heb je dat zelf ook goed in de gaten
Je had het zelf al gezegd he, fijn te lezen allemaal KWquote:Op woensdag 14 februari 2024 08:23 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Zo is dat. Bedankt voor de feedback
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |