quote:Wat vervelend he, vrijheid?
Op maandag 17 februari 2003 13:45 schreef George_Bush het volgende:
Maar al dat geprotesteer (dat ik er mee geconfronteerd wordt) gaat ten koste van mijn levensvreugde.
quote:ow ow ow wat vervelend ... sommige mensen hebben een andere mening
Op maandag 17 februari 2003 13:45 schreef George_Bush het volgende:[..]
Maar al dat geprotesteer (dat ik er mee geconfronteerd wordt) gaat ten koste van mijn levensvreugde. Of ze moeten het van te voren goed aangeven in de gids dat er vredesdemonstranten in beeld (en aan het woord) komen. (dan ben ik teminste gewaarschuwd.
anyways ik wist al ver van te voren dat die demonstratie's zouden komen en de rest van de wereld (6 miljoen mensen die op zijn komen dagen iig) ogenschijnlijk ook ... je had ook gewoon net als mij van te voren een paar filmpjes kunnen huren
quote:Ik vraag ook geld terug - 10 euro per keer als die kwijlende chimpansee uit Texas zijn oorlogszuchtige en stomzinnige brabbelengels mijn huiskamer inslingert.
Op maandag 17 februari 2003 13:18 schreef George_Bush het volgende:
Maar waar ik me wel aan erger is dat als ik de tv aanzet dat ik met al die trieste wannebe wereldverbeteraars wordt geconfronteerd.
quote:Sorry, maar mijn leed is niet in geld uit te drukken.
Op maandag 17 februari 2003 14:03 schreef SCH het volgende:[..]
Ik vraag ook geld terug - 10 euro per keer als die kwijlende chimpansee uit Texas zijn oorlogszuchtige en stomzinnige brabbelengels mijn huiskamer inslingert.
quote:tuurlijk!!!
Op zaterdag 15 februari 2003 21:53 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
Vooral doen jongens.. Lekker bruinwerken bij de Amerikanen.. We kunnen ook gewoon zelf Schiphol opblazen, dan hoeven we niet te wachten op de tegenacties van de Vrienden van Saddam...Laat de Amerikanen lekker zelf hun voorbereidingen doen via hun eigen vliegvelden..
maar ja hoor, ga de Amerikanen maar beletten van onze voorzieningen gebruik te maken (waar ze voor betalen overigens!)
en doe maar zielig omdat je het niet eens bent met alles wat ze doen, dat zullen ze onthouden als ze in de toekomst ons nog een keer van een of andere agressor moeten behoeden/bevrijden... en dan zijn we weer een paar jaar stil, tot die grote bek van ons weer op komt zetten, waardoor iedereen in dit kleine landje weer het idee begint te krijgen dat ze commentaar moeten leveren op mondiale politieke gebeurtenissen.
quote:Precies, daar zijn afspraken over. Dus een resolutie die een aanbeveling is leg je ongestraft naast je neer als je het er niet mee eens bent. En als je een resolutie die een ultimatum inhoudt naast je neerlegt wordt je geconfronteerd met de gevolgen.
Op maandag 17 februari 2003 13:39 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
Een resolutie is een resolutie. Daar zijn afspraken over gemaakt.
Simpele regel toch he?
quote:Tuurlijk, Amerikanen zijn de altruisten van de wereld, die doen alles omdat ze zoveel om andere volkeren geven. Als ze zo graag willen bevrijden, laten ze dan lekker Israel eens aan de VN resoluties m.b.t. de Palestijnse gebieden gaan houden. Of China uit Tibet schoppen.
Op maandag 17 februari 2003 15:24 schreef ixion het volgende:[..]
tuurlijk!!!
Saddam zal echt Nederland opblazen omdat een paar vliegtuigen hier een tussenstop mogen maken om bij te tanken.
die kerel weer niet eens waar Nederland ligt, en als hij dat al wel weet, dan is dat alleen maar omdat het hier een paradijs is voor moslimterroristen om tijdelijk te verblijven (overigens is dat geen uit de duim gezogen ideetje maar info van de bvd).maar ja hoor, ga de Amerikanen maar beletten van onze voorzieningen gebruik te maken (waar ze voor betalen overigens!)
en doe maar zielig omdat je het niet eens bent met alles wat ze doen, dat zullen ze onthouden als ze in de toekomst ons nog een keer van een of andere agressor moeten behoeden/bevrijden... en dan zijn we weer een paar jaar stil, tot die grote bek van ons weer op komt zetten, waardoor iedereen in dit kleine landje weer het idee begint te krijgen dat ze commentaar moeten leveren op mondiale politieke gebeurtenissen.
En Saddam hoeft helemaal niet te weten waar NL ligt. Twee terroristen met een bom is voldoende hoor.
ondertussen wil amerika kost wat kost irak binnen vallen en heus niet om humanitaire redenen (dan zouden ze hun irakese bondgenoten in de strijd tegen saddam na de oorlog in 91 niet hebben laten afslachten tenslotte) - als je dat gelooft is er iets mis met je.
anyway,
de vn lukt nog niet, dus proberen ze 't via de navo. die is ook verdeeld en die deling gebruiken ze in de strijd om de patriots in turkije te krijgen.
tuurlijk moeten landen elkaar bijstaan als ze aangevallen worden, maar nu patriots naar turkije is geen defensieve maar een offensieve daad, een stap in de richting van de oorlog die de vs onherroepelijk willen voeren. zie de hoeveelheid troepen die er in de golf zijn zonder dat Blix zijn rapport klaar heeft.
en nu: tanks etc vervoeren via schiphol. een nieuwe move: duitsland, frankrijk en belgie willen niet, maar dan is er nederland, met zijn balkenende die maar wat graag als grote vriend van een wereldleider serieus genomen wil worden. de vs neemt een nieuwe stap om europa verder te verdelen, en kamp/balkenende en nu bos trappen er met open ogen in.
die transporten mogen niet door nederland. er is nog geen oorlog, en als het aan blix, de vn, verschillende landen en vele burgers ligt, komt die oorlog er niet.
kortom, geen oorlogstransporten vanuit hier.
zo simpel ligt het.
quote:Idd, Bush zwaait nu met resolutie 1441 tegen Irak, maar kwam bij elke resolutie waarin de VN unaniem het geweld van Israel veroordeelde met een veto.
Op maandag 17 februari 2003 15:27 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
Tuurlijk, Amerikanen zijn de altruisten van de wereld, die doen alles omdat ze zoveel om andere volkeren geven. Als ze zo graag willen bevrijden, laten ze dan lekker Israel eens aan de VN resoluties m.b.t. de Palestijnse gebieden gaan houden. Of China uit Tibet schoppen.
quote:Nee, zo simpel ligt het niet. Ook al is er geen oorlog, dan nog heeft Nederland zich middels de afspraken binnen de NAVO verplicht om medewerking te verlenen bij het transport van materieel van mede NAVO-leden.
Op maandag 17 februari 2003 17:12 schreef fayle het volgende:
die transporten mogen niet door nederland. er is nog geen oorlog, en als het aan blix, de vn, verschillende landen en vele burgers ligt, komt die oorlog er niet.
kortom, geen oorlogstransporten vanuit hier.zo simpel ligt het.
quote:Idd! Alsof er geen andere landen bestaan die resoluties schenden.. Wat dat aangaat kunnen de VS beter gelijk 3-kwart van de wereld preventief bombarderen
Op maandag 17 februari 2003 15:27 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
Tuurlijk, Amerikanen zijn de altruisten van de wereld, die doen alles omdat ze zoveel om andere volkeren geven. Als ze zo graag willen bevrijden, laten ze dan lekker Israel eens aan de VN resoluties m.b.t. de Palestijnse gebieden gaan houden. Of China uit Tibet schoppen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |