Meer dan een sessie zelfs, optimistisch welquote:Op dinsdag 13 februari 2024 17:43 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
Kan tussen de sessies door, geen probleem
een goedemorgen, hoe is het?quote:
Neuh, wilde even op de feiten voor lopen.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:04 schreef Sally het volgende:
[..]
een goedemorgen, hoe is het?
Behalve... 'net uit bed'?
Ik dacht dat je achter de feiten aan liep.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:04 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Neuh, wilde even op de feiten voor lopen.
Story of my life.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:06 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik dacht dat je achter de feiten aan liep.
Denk het.quote:
Vroeger lieten ze mij staan. Nu laat ik hen staanquote:
Wie?quote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Vroeger lieten ze mij staan. Nu laat ik hen staan
Het volkje van vroeger.quote:
Smeerlappen zijn het!quote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het volkje van vroeger.
Dat waren het zeker.quote:
Wraak nemen kan nog altijd eh?quote:
Zekerquote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:25 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Wraak nemen kan nog altijd eh?
Zoete wraakquote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:25 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Wraak nemen kan nog altijd eh?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:35 schreef Sally het volgende:
[..]
Zoete wraak^^
Ja hoor, ze is er weer!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
Ik moet toch mijn nemeses van vroeger even een poepje laten ruikenquote:
Mag altijd eh?quote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:37 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik moet toch mijn nemeses van vroeger even een poepje laten ruiken![]()
Gewoon een nekschot, klaar.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:37 schreef Sally het volgende:
[..]
Kringspier Ridderquote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:37 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik bedoel maar.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op dinsdag 13 februari 2024 19:42 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik bedoel maar.Verbaasd mij ook weer niks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |