Wat is jouw mening over een wegzakkende hupjesworp?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 14:17 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Stief Lennen gooit 111 gemiddeld. Leg maar uit!
Clemens ook een moeizaam jaar vooralsnog.
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 15:36 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Kijk vooral niet naar de worp en pijlstand van Grundy. @:mani89
Al besproken. Op de beelden van vorig jaar landen ze nog wel redelijk gelijk in het bord, vorige week stonden ze ineens schots en scheef in het bord.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 02:09 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ze staan wel redelijk in het bord. In tegenstelling tot pakweg de rommel van Robert Grundy.
Ik zal het mezelf besparenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 15:36 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Kijk vooral niet naar de worp en pijlstand van Grundy. @:mani89
Ik denk dat Aspinall zichzelf, om er een understatement in te gooien, in de weg zit. Dat darteritushupje is er niet zomaar ingekomen, terwijl hij na de nederlaag tegen Evans op het WK ook al ziedend was en zijn pijlen weg wilde geven? Toch opmerkelijk, want op de Grand Slam gooide hij een geweldige pot ondanks de verstikkende Cross-trein.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 16:44 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wat is jouw mening over een wegzakkende hupjesworp?
Dirk toont gisteren en vandaag tekenen van verbetering, zowaar.
Daarentegen is de seizoensstart van Zonneveld erg vervelend te noemen.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 16:47 schreef wimderon het volgende:
Puha, Perez en Ronny winnen een paar potjes. Leuk voor die jongens
In de eerste en tweede ronde gooit hij 96 en 104 gemiddeld. Even kalm aan.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ray glibbert net als gisteren ver door met schijtgemiddeldes
Ik had mijzelf al gecorrigeerd maat.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
In de eerste en tweede ronde gooit hij 96 en 104 gemiddeld. Even kalm aan.
Maar verbaas je je daarover, dan? Algemeen bekend dat Ree niet van de ultralange dagen in een zaaltje houdt.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik had mijzelf al gecorrigeerd maat
Nee t verbaast me niet, gewoon constatering dat ie ermee wegkomt (ook niet t moeilijkste parkoers)quote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:54 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Maar verbaas je je daarover, dan? Algemeen bekend dat Ree niet van de ultralange dagen in een zaaltje houdt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |