Uh ja nou en? Ik begin zo vaak met 26. Of 24.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 14:06 schreef GwaiLow het volgende:
Het is niet te geloven, Barney begint direct met 24 score tegen Simon.
Die nu ook minder willekeurig zullen zijn nu zestien spelers die per definitie bij de grootste kanshebbers zouden horen niet meer mee doen.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 20:46 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Meer dan prima debuut voor Baetens. Over zeven wedstrijden 97,62 (en 106,70 scorend) is meer dan prima de eerste twee dagen. Al zijn morgen de immer willekeurige Euro Tour-qualifiers.
Dit wordt mijn jaar.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 20:33 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Een klassieke Stack Attack-glibberdag met 88 gemiddeld over de dag. @:Mani89
Die had altijd van die op de originele van Ray/ton machine's lijkende ja.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 23:19 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ben ik op mijn hoofd gevallen of heeft Jeffrey nieuwe berrels? @:wimderon
En Ricky hep zijn haar geblondeerd.
Het heeft zo moeten zijn.quote:Op maandag 19 februari 2024 15:18 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Nijman stond 3-5 voor, had kans op 56 maar mist. Dobey gooit in de 10e leg 170 uit, breekt Nijman en Dobey wint in 11 darts.
Nijman speelt sterk, maar zit nog steeds aan de verkeerde zijde van de medalje, zonde @:mani89
De ondergrens van Rydz 3.0 is ook best aardig. Opmerkelijk wel.quote:Op maandag 19 februari 2024 17:26 schreef wimderon het volgende:
Pieter is langzaam uit het dal aan het kruipen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |