En als bv Afellay eens serieus de rol van de RvC van Ajax wilde belichten kwam er weer een grap tussendoor. Sowieso weer Vd Vaart met z’n domme acts ‘ik heb er geen verstand van’, jij bent toch de ‘Ajax-watcher’ daar aan tafel dus lees je in voor dat geld dat je daar komt scheppen lamzak.quote:Op maandag 8 april 2024 11:24 schreef Zipportal het volgende:
Waardeloze uitzending met al die verplichte items zoals die kut bal en die samenvattingen gaan van de spreektijd af. Bleef niet veel van het programma over.
Ik snap die PL samenvatting niet. Ze hebben het sowieso nauwelijks over internationaal voetbal en die samenvatting zelf wordt ook nauwelijks over gepraat. Gaat alleen maar ten koste van de andere onderwerpen.quote:Op maandag 8 april 2024 11:24 schreef Zipportal het volgende:
Waardeloze uitzending met al die verplichte items zoals die kut bal en die samenvattingen gaan van de spreektijd af. Bleef niet veel van het programma over.
NedERlaANdErS!!!!quote:Op maandag 8 april 2024 11:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik snap die PL samenvatting niet. Ze hebben het sowieso nauwelijks over internationaal voetbal en die samenvatting zelf wordt ook nauwelijks over gepraat. Gaat alleen maar ten koste van de andere onderwerpen.
quote:
Bij Feijenoord weten ze altijd passanten te hoog op een voetstuk te plaasten. Ze kicken nog steeds op één jaartje Guidetti.quote:
Vanavond weer Rondoquote:Op maandag 8 april 2024 11:24 schreef Zipportal het volgende:
Klopt daarom noemde ik ook Calandquote:Op maandag 8 april 2024 12:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat is Caland. Die daar vanochtend aan is geopereerd.
Ik las het. 13:00 uur. Hem gisteren via PM al succes gewenst. Voor de wedstrijd.quote:Op maandag 8 april 2024 12:45 schreef Coco het volgende:
[..]
Klopt daarom noemde ik ook Caland![]()
Hij is zo aan de beurt in het ziekenhuis.
Hier, weer 2 passanten voor je.quote:Op maandag 8 april 2024 12:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bij Feijenoord weten ze altijd passanten te hoog op een voetstuk te plaasten. Ze kicken nog steeds op één jaartje Guidetti.
quote:Op maandag 8 april 2024 13:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hier, weer 2 passanten voor je.
[ afbeelding ]
Dat is typisch vd Vaart. Gaat het goed met Ajax kan hij er uren over lullen, speler uitlichten, fragmenten laten zien. Gaat het slecht gaat hij lopen grappen en grollen zodat het er maar niet serieus over hoeft te gaan, of over het goede spel van de tegenstander. Je mag best met een clubbril er zitten, maar niet als een of andere tokkie supporterquote:Op maandag 8 april 2024 11:34 schreef Szura het volgende:
[..]
En als bv Afellay eens serieus de rol van de RvC van Ajax wilde belichten kwam er weer een grap tussendoor. Sowieso weer Vd Vaart met z’n domme acts ‘ik heb er geen verstand van’, jij bent toch de ‘Ajax-watcher’ daar aan tafel dus lees je in voor dat geld dat je daar komt scheppen lamzak.
Precies. Laat hem een voorbeeld aan de objectieve Boskamp of van Hanegem nemen.quote:Op maandag 8 april 2024 15:23 schreef alopio het volgende:
[..]
Dat is typisch vd Vaart. Gaat het goed met Ajax kan hij er uren over lullen, speler uitlichten, fragmenten laten zien. Gaat het slecht gaat hij lopen grappen en grollen zodat het er maar niet serieus over hoeft te gaan, of over het goede spel van de tegenstander. Je mag best met een clubbril er zitten, maar niet als een of andere tokkie supporter
Boskamp is nou typisch het voorbeeld van iemand met een Feyenoord pet die wel objectief kan zijn en ook lovend over Ajax of PSV kan praten.quote:Op maandag 8 april 2024 15:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Precies. Laat hem een voorbeeld aan de objectieve Boskamp of van Hanegem nemen.
quote:Op maandag 8 april 2024 16:01 schreef alopio het volgende:
[..]
Boskamp is nou typisch het voorbeeld van iemand met een Feyenoord pet die wel objectief kan zijn en ook lovend over Ajax of PSV kan praten.
Komt geen zinnig woord uit Boskamp.quote:Op maandag 8 april 2024 16:01 schreef tong80 het volgende:
[..]Hij krijgt de naam Ajax niet eens uit z'n strot.
Dus dit. ik heb mij hier echt zo hard aan geërgerd. Hij verspreekt zich en iedereen moet lachen omdat mosselman!!1111 hahahhahahquote:Op maandag 8 april 2024 11:34 schreef Szura het volgende:
[..]
En als bv Afellay eens serieus de rol van de RvC van Ajax wilde belichten kwam er weer een grap tussendoor.
Precies. Zeg ik altijd al. Maar o wéé. Kom niet aan Boskamp. Hij is zo leuk en lollig.quote:Op maandag 8 april 2024 21:20 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Komt geen zinnig woord uit Boskamp.
Ja, he je da gezien? Boh, die gozer kan balle.
Daarom Rondo nu. Helaas nou precies de Kromme, en van Basten die er weer de ballen verstand van heeft.quote:Op maandag 8 april 2024 21:22 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dus dit. ik heb mij hier echt zo hard aan geërgerd. Hij verspreekt zich en iedereen moet lachen omdat mosselman!!1111 hahahhahah![]()
zo grappig was het nou ook weer niet, tenzij je een boomer bent want die waren de enige die nog door gingen lachen. In plaats van dat ze hem even corrigeren en doorgaan moet het een hele lachshow worden. Het was een belangrijke detail dat helaas is overvlogen, want hij had echt een sterk punt wat hij wilde maken.
quote:Sjoerd van Ramshorst praat met Pierre van Hooijdonk,Ibrahim Afellay,Theo Janssen en Arno Vermeulen over de voorbije voetbalweek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |