Haha ja die regel kwam ik ook tegen inmiddelsquote:Op zondag 12 januari 2025 01:40 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Moet je voor de grap eens over de 1 point safety gaan lezen
Bekijk deze YouTube-video
Nog nooit gebeurd in de NFL.
Ik verbaasde mij er een tijdje geleden over wat kijkcijfers in het algemeen zijn voor programma's.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 10:09 schreef RobertoCarlos het volgende:
Het verbaast me eigenlijk hoe weinig mensen er in de US naar de wedstrijden NFL kijken. Afgelopen weekend gemiddeld 28,3 miljoen per wedstrijd... ik had wel gedacht dat NFL een veel grotere sport in de US zou zijn....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien zijn er heel veel fans die afhaken voor deze ronde als hun eigen ploeg uitgeschakeld is.
Ontopic:
Zijn er krakers dit weekend die je moet kijken.Hell To The Liars
In 2024 waren 72 van de 100 best bekeken tv uitzendingen in de US wedstrijden van de NFL.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 10:09 schreef RobertoCarlos het volgende:
Het verbaast me eigenlijk hoe weinig mensen er in de US naar de wedstrijden NFL kijken. Afgelopen weekend gemiddeld 28,3 miljoen per wedstrijd... ik had wel gedacht dat NFL een veel grotere sport in de US zou zijn....
Ja wel vermakelijkquote:
Beetje jammer alleen dat de arbitrage KC weer meezit. Niet te zuinig ook.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:59 schreef Faraday01 het volgende:
Voorlopig houden de Texans de Chiefs redelijk in bedwang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |