Maar je krijgt er zoveel voor terugquote:Op woensdag 14 februari 2024 07:49 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja. feestboek gaf me net een herinnering van 8 jaar geleden met 2 katten en Sally. Dat voel ik wel hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er stond een bos rode rozen op de keukentafel voor mij vanochtend!
[ Bericht 0% gewijzigd door Yinny op 14-02-2024 09:30:23 ]
quote:Op woensdag 14 februari 2024 09:14 schreef Yinny het volgende:
Goed, ik had een vreemde droom en werd huilend wakker.
Ik liep op een vismarkt en een viskraam had een soort kuiken (die leefde dus) als aandachtstrekker. Dat vond ik heel zielig en ik kocht het beestje om te verzorgen. Een andere visboer zei dat ik stom was om daar geld aan uit te geven, want het was een pinguïn kuiken en al halfdood een kon niet meer gered worden. Ik dus huilen in mijn droom en ook zo wakker geworden...
Wat zou Freud hier van hebben gemaakt? 🤔SterkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er stond een bos rode rozen op de keukentafel voor mij vanochtend!
La derecha oprime, la izquierda libera
Dit inderdaad. Ik zou weer contact opnemen met de Arbo-arts.quote:Op woensdag 14 februari 2024 09:42 schreef Blues het volgende:
Heel veel knuffels voor @:Yinny het is ook gewoon teveel op dit moment, kan je je werk niet skippen.
Nu even niet?
quote:Op woensdag 14 februari 2024 09:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
Visboeren hebben heul geen verstand van pinguins dus wat weet hij er nou van
Geer&Goor?quote:Op woensdag 14 februari 2024 16:36 schreef Tele6 het volgende:
Hier is het ook ultiem zeikweer. Had ik niet aangevraagd voor mijn vakantiedagen maar kennelijk wordt er hierbij niet naar me geluisterd![]()
Al 2 keer 20 min heen 20 min terug gefietst, de eerste keer vanochtend omdat ik zag dat er 10:30 Aswoensdagviering was in de stad, bleek niet juist op de website te hebben gestaan (oude mensen en websites) en vervolgens later op de ochtend naar een Aswoensdagviering die gelukkig wél doorging (waarin een man z'n telefoon 8 keer afging -- oude mensen!!).
Nou mag ik vanavond nog een keer door de regen om training te gaan geven. Het is Valentijnsdag dus ik heb een Memoryspel van bekende koppels voorbereid met daarop opdrachten die ze in duo's kunnen uitvoeren. Hopelijk komt er iemand want ik heb veel te lang nagedacht over welke koppels er op de kaartjes staan en welke opdrachten
Weet iemand hier een bekend gay koppel wat makkelijk te raden is als je de ene naam ziet? Het enige koppel waar B en ik op konden komen was Fokke&Sukke
verder heb ik mensen uit geschiedenis, wetenschap, muziek, films, cartoons, dus van alles wat
Nooit erover nagedacht dat Fokke en Sukke homo zijnquote:Op woensdag 14 februari 2024 16:36 schreef Tele6 het volgende:
Hier is het ook ultiem zeikweer. Had ik niet aangevraagd voor mijn vakantiedagen maar kennelijk wordt er hierbij niet naar me geluisterd![]()
Al 2 keer 20 min heen 20 min terug gefietst, de eerste keer vanochtend omdat ik zag dat er 10:30 Aswoensdagviering was in de stad, bleek niet juist op de website te hebben gestaan (oude mensen en websites) en vervolgens later op de ochtend naar een Aswoensdagviering die gelukkig wél doorging (waarin een man z'n telefoon 8 keer afging -- oude mensen!!).
Nou mag ik vanavond nog een keer door de regen om training te gaan geven. Het is Valentijnsdag dus ik heb een Memoryspel van bekende koppels voorbereid met daarop opdrachten die ze in duo's kunnen uitvoeren. Hopelijk komt er iemand want ik heb veel te lang nagedacht over welke koppels er op de kaartjes staan en welke opdrachten
Weet iemand hier een bekend gay koppel wat makkelijk te raden is als je de ene naam ziet? Het enige koppel waar B en ik op konden komen was Fokke&Sukke
verder heb ik mensen uit geschiedenis, wetenschap, muziek, films, cartoons, dus van alles wat
Siegfried en Royquote:Op woensdag 14 februari 2024 16:36 schreef Tele6 het volgende:
Bejaarde mensen doen niet meer zoveel aan atletiek denk ik, veel jonge mensen zullen S&R niet kennenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |