Hier hetzelfde. De beloning voor die dynamax-opdrachten vind ik ook niet de moeite.quote:Op maandag 30 juni 2025 22:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gewone dynamqx battles die ik solo kan doen, pak ik af en toe mee, maar gigantamax heb ik nog niet gedaan. Heb niet het idee dat ik daarmee iets mis en ik heb gewoon niet de tijd om te wachten tot er genoeg mensen meedoen.
Dynamax battles vind ik juist lekker omdat het makkelijk xp en pokemons met goede iv's geeft en candy als je een dynamax/gigantamax pokemon in de power spot achterlaat.quote:Op zondag 17 augustus 2025 13:43 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Hier hetzelfde. De beloning voor die dynamax-opdrachten vind ik ook niet de moeite.
Ach dat is alleen als je hem op level 50 wil krijgen en dat heb ik nog met geen 1 pokemon gedaan. Dat bewaar ik wel voor als ik level 47 wil bereiken. Ben nog maar onderweg naar 44.quote:Op maandag 18 augustus 2025 13:29 schreef Vermecelli het volgende:
Pfoe, 8900 candy en XL candy voor Eternatus![]()
Wat een top strategie van Niantic weer. 1 weekend om te raiden want middels reguliere rare candy is niet te doen
Dat is inderdaad wel een gouden tip. In hetzelfde straatje: Om naar level 49 te gaan, moet je 35 platina medailles halen. Daar kun je NU alvast mee beginnen, en dan haal je het makkelijk (type-medailles tellen ook mee).quote:Op woensdag 20 augustus 2025 12:55 schreef Elpis het volgende:
[..]
Ach dat is alleen als je hem op level 50 wil krijgen en dat heb ik nog met geen 1 pokemon gedaan. Dat bewaar ik wel voor als ik level 47 wil bereiken. Ben nog maar onderweg naar 44.
Levelen tot 49,5 en dan level 50 maken als je de quest krijgt.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 12:55 schreef Elpis het volgende:
[..]
Ach dat is alleen als je hem op level 50 wil krijgen en dat heb ik nog met geen 1 pokemon gedaan. Dat bewaar ik wel voor als ik level 47 wil bereiken. Ben nog maar onderweg naar 44.
Het 'probleem' wordt opgelost. Level 51-80(!) incoming.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 01:38 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Levelen tot 49,5 en dan level 50 maken als je de quest krijgt.
Ik heb 2 dagen in Rotterdam Centrum rondgehangen en me daar bij groepen aangesloten. Ik heb nu van iedere gigantamax wat en ook voor man en kids alles binnen geharkt (en een enkeling remote gedaan). Met 1x een Eternatus battle. Heb het geluk gehad een 93% eternatus te krijgen.quote:Op maandag 25 augustus 2025 14:06 schreef Vermecelli het volgende:
Dit weekend Eternatus gehaald, helaas 80 IV.. Kunnen boosten naar level 43,5.
2 Eternatus raids gedaan: Bij de eerste werden we weggevaagd (jammer van de remote pas) en de tweede was simpel. Helaas kwamen er te weinig raids bij mij in de omgeving van de grond omdat men liever Zamazenta en Zacian deed.
Het event zat vooral commercieel vernuftig in elkaar. Het gros van de spelers die Eternatus willen doen een hoop voor de candy requirements. En als je 'm level 50 wilt maken moet je toch aan de bak (en dus particles en pasjes kopen)
Was een gratis quest gelukkigquote:Op maandag 25 augustus 2025 15:37 schreef NoCigar het volgende:
De Eternatus kom je toch alleen maar krijgen via de Go Pass? Day zou me sws nooit gelukt zijn denk ik, maar ik zag het ook veel te laat.
Ik vond het echt easy peasy. Zelfs als je in het weekend nog op level 1 stond hoefde je 'maar' 6 Eternatus raids te doen om level 60 te halen. Maar goed dat betekent wel je aansluiten bij een meet up of 6 remote passen moet aanschaffen.quote:Op maandag 25 augustus 2025 15:37 schreef NoCigar het volgende:
De Eternatus kom je toch alleen maar krijgen via de Go Pass? Day zou me sws nooit gelukt zijn denk ik, maar ik zag het ook veel te laat.
Eternatus raids heb ik maar overgeslagen, ik begreep ,dat je er 100 man voor nodig had.quote:Op maandag 25 augustus 2025 16:03 schreef Elpis het volgende:
[..]
Ik vond het echt easy peasy. Zelfs als je in het weekend nog op level 1 stond hoefde je 'maar' 6 Eternatus raids te doen om level 60 te halen. Maar goed dat betekent wel je aansluiten bij een meet up of 6 remote passen moet aanschaffen.
Maar het is al aangekondigd dat hij terug komt ja dus er komt een herkansing.
Grappig genoeg werkt die pass ondanks dat er 'ended' staat nog steeds. Deed vanochtend een max battle en ik kreeg wat levels erbij.quote:Op maandag 25 augustus 2025 16:13 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Eternatus raids heb ik maar overgeslagen, ik begreep ,dat je er 100 man voor nodig had.
Falinx, Pika en een Zacian raid deden het bij mij ook prima, Zacian raid kreeg ik nog een shiny uit ook![]()
Daarnaast wat kleine dynamax raids voor zover die te vinden waren, er waren ook 2 quest waarbij je 8900 stardust moest verzamelen.
Maar goed, nu wel alle premium passen op in 1 week.
Dat merkte ik ook al ja.. inmiddels al 2 levers hoger dan toen de quest stoptequote:Op maandag 25 augustus 2025 16:17 schreef Elpis het volgende:
[..]
Grappig genoeg werkt die pass ondanks dat er 'ended' staat nog steeds. Deed vanochtend een max battle en ik kreeg wat levels erbij.Er stond op reddit wel dat er een cap van 50 punten op zou zitten, maar dat zou ik niet weten.
Haha ik denk dat ik zelf eerder de 80 haal dan mijn Pokemon-trainer.quote:
Komt mij ook prima uit, was bezig met 50 lucky trades voor level 49.quote:Op maandag 25 augustus 2025 17:50 schreef Huisopdehoek het volgende:
Vanaf 15 oktober hoef je geen opdrachten meer te doen om een level-up te gaan, alleen XP verdienen. Komt mij wel goed uit, want ik haat battelen met de grunts, dus had al opgegeven dat ik ooit nog een level omhoog zou gaan 😁
Ja dat denk ik welquote:Op maandag 25 augustus 2025 18:40 schreef thabit het volgende:
Begrijp ik goed dat ik al die klote-trades voor niets heb gedaan?
Daar moet ik er ook nog 37 van doen, maar ga daar niet meer mijn best voor doen. Ben wel benieuwd wat straks de opdrachten vanaf level 71 worden. Moeten ze straks allemaal opnieuw of alsnog worden gedaanquote:Op maandag 25 augustus 2025 17:54 schreef Mrmime het volgende:
[..]
Komt mij ook prima uit, was bezig met 50 lucky trades voor level 49.
Nu lekker XP verzamelen en kijken waar ik op uitkom 15 oktober!
XP gaat juist aangepast worden en opdrachten komen pas weer bij 71-80 levels.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 14:04 schreef Vermecelli het volgende:
De level 80 cap increase voelt mij overigens meer als een noodgreep om de levensduur van de app te verlengen. Zoveel nieuwe Pokemons zijn er niet meer en dit is een prima manier om spelers weer 2-3 jaar vast te houden.
Ik hoop dat ze niet volledig over de kop slaan qua requirements. Vond 41-50 eigenlijk al best insane voor gewoon een mobile spelletje. Als ze dezelfde formule blijven gebruiken om door te rekenen (miljoenen extra per level) maak je alleen maar een grotere kloof tussen nieuwe en end-game spelers.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |