https://en.wikipedia.org/wiki/2025_Rugby_Europe_Championshipquote:Op maandag 7 oktober 2024 13:28 schreef Treinhoer het volgende:
Is er al bekend wanneer Oranje hun kwalificatie wedstrijden gaat spelen voor de WC?
Spanje en Georgië zijn heel lastig. Zwitserland kunnen we pakken, als we geluk hebben pakken we Spanje ook. Dan plek 2 gelijke kwalificatie of plek 3 voor een playoff plek. Zou ontzettend gaaf zijn.
Als we ons kwalificeren ga ik alles op alles zetten om naar Australië te vliegen om een wedstrijd mee te pakken!

Nice thanks! Maar 1 thuis wedstrijd tegen Zwitserland. Dat is de moeite wel waard om heen te gaan. Jammer dat het altijd in zo'n klein stadion is. Huur de Galgenwaard of AZ stadion een keer af, promoot de kaartjes. Echt wel veel mensen die er dan op af komen.quote:Op maandag 7 oktober 2024 13:33 schreef franklop het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/2025_Rugby_Europe_Championship
Februari dus groepsfase en in maart de finaleronde. Top 4 is dus nodig en dus top 2 in de poule

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door amsoor op 08-10-2024 13:35:25 ]geen goud zonder schuim

quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 13:31 schreef Nielsch het volgende:
De Nederlandse vrouwen strijden vandaag voor hun laatste kans op WK kwalificatie (Engeland 2025). Er moet vandaag gewonnen worden van Hong Kong en Spanje (reeds gekwalificeerd) moet dan later ook winnen van Fiji. Ook moet het qua bonuspunten van Hong Kong en Fiji een beetje mee zitten. Wedstrijd is om 16u live te zien op Ziggo Sport.

Als Fiji 2 bonuspunten pakt, gaat het dan op doelsaldo?quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 18:02 schreef Nielsch het volgende:
Nederland eindigt WX3 met 7 punten (gelijkspel tegen Samoa, verlies van Spanje en winst op Hong Kong).
Ze staan nu derde en kunnen alleen nog worden ingehaald door Fiji dat 5 punten heeft.
Fiji speelt om 18.30 tegen Spanje (nu nummer 2 in de poule).
Plekken 1 t/m 3 geven recht op WK kwalificatie.

Denk het wel ja, al kon ik t niet vinden.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 18:34 schreef franklop het volgende:
[..]
Als Fiji 2 bonuspunten pakt, gaat het dan op doelsaldo?

Classification tiebreakers are decided in order of: the result of matches between tied teams, match points difference, tries difference, match points for, tries for, and world rank.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 18:46 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Denk het wel ja, al kon ik t niet vinden.

Het is ook allemaal wel superonduidelijk.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 19:26 schreef Nielsch het volgende:
Oh fuck, alleen de nummers 1 en 2 kwalificeren. Sorry, ik ben voor niets enthousiast. Zou zweren dat ik had gelezen dat de nummers 1 tm 3 zouden kwalificeren, maar dat klopt dus niet.
Spanje en Samoa dus. Dan was de Samoaanse gelijkmaker tegen NL in de laatste minuut dus een hele kostbare.

quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 13:28 schreef amsoor het volgende:
Alvast voor in de agenda:
Autumn Internationals 2024
Hopelijk een beetje te volgen. Ziggo Sport zal er hopelijk een paar uitzenden, misschien de BBC wat?Straks om 1600 uur Engeland-Nieuw Zeeland op Twickenham.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ziggo sport kanaal 403.geen goud zonder schuim

| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |