Wie?quote:Op maandag 12 februari 2024 15:09 schreef LethalNinja het volgende:
Het is tussen alle troep die jullie hier lezen van een hoop wannabe's en kloontjes weer tijd voor een eckte eckte LN klacht. Dat zijn ze hé ;-)
ja goed man, ik eet vaak patat bij onze World of Warcraft sessies, dan wil ik wel Heinz Hot ketchup!quote:Op maandag 12 februari 2024 16:19 schreef Zoon_John het volgende:
In Duitsland krijg je het volop. Zal wat meenemen naar de WoW bbq dit jaar.
Bron?quote:Op maandag 12 februari 2024 16:31 schreef opgebaarde het volgende:
Jumbo is keihard aan het onderhandelen, lagere prijzen, alles om de klant te pleasen
Alle lof voor Jumbo’s Afdeling inkoop
Vind je het gek dat het daar nog wel is?quote:Op maandag 12 februari 2024 16:19 schreef Zoon_John het volgende:
In Duitsland krijg je het volop. Zal wat meenemen naar de WoW bbq dit jaar.
Pfft.quote:Op maandag 12 februari 2024 16:15 schreef Cockwhale het volgende:
Veel te pittig voor de gemiddelde Nederlander![]()
Als het maar niet die laffe, zoete zooi van Hela is.quote:Op maandag 12 februari 2024 16:39 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Curry is op alle fronten superieur dus ik snap niet dat je uberhaupt nog voor ketchup gaat.
Respectquote:Op maandag 12 februari 2024 17:14 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Als het maar niet die laffe, zoete zooi van Hela is.
Ik maak het zelf. Vanuit ketchup
[ afbeelding ]
Denk aan die scherpe van de snackbar
Ik dacht om de marges zo groot mogelijk te houden om hun aandeelhouders te pleasen.quote:Op maandag 12 februari 2024 16:31 schreef opgebaarde het volgende:
Jumbo is keihard aan het onderhandelen, lagere prijzen, alles om de klant te pleasen
Alle lof voor Jumbo’s Afdeling inkoop
Nee om niet failliet te gaan met de laagste winstmarge van alle grote supermarktenquote:Op dinsdag 13 februari 2024 08:46 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik dacht om de marges zo groot mogelijk te houden om hun aandeelhouders te pleasen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |