quote:Op maandag 12 februari 2024 22:06 schreef Cause-mayhem2 het volgende:
Meh, dit is geen goed bericht.
Ik hoopte dat onkruid niet zou vergaan.
Doe me een groot plezier en geef kanker nog een nare schop in de knieholte na.
Wil je iets met die bericht zeggenquote:Op maandag 12 februari 2024 10:38 schreef tong80 het volgende:
Wil het niet zeggen dat je een verliezer bent. Als je de zogenaamde strijd wél wint, wil het niet zeggen dat je gewonnen hebt. In deze wedstrijd bestaan er geen winnaars en verliezers. Het is een fabeltje dat je kunt vechten tegen kanker. Je hebt gewoon geluk nodig.
Geniet dus van Haller, de winnende overwinnaar.
tong80. De grootste loser en kankerlijer van FOK!
P.S. FOK! is niet doot.
Ik weet nog van niks. Vandaag uitslag hersenscan over 2 weken van bestralingen.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 09:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wil je iets met die bericht zeggen
Ik hoop niet dat je de pech hebt dat niets van wat je ondergaan hebt is aangeslagen?
Hopelijk is de uitslag gunstig, in ieder geval veel sterkte, alleen al met afwachten op de uitslag van vandaag..quote:Op dinsdag 13 februari 2024 09:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik weet nog van niks. Vandaag uitslag hersenscan over 2 weken van bestralingen.
Dan blijf ik voor jequote:Op dinsdag 13 februari 2024 09:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Sterkte en hopelijk is de uitslag gunstigquote:Op dinsdag 13 februari 2024 09:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nou nou zeg...quote:Op maandag 12 februari 2024 10:38 schreef tong80 het volgende:
Wil het niet zeggen dat je een verliezer bent. Als je de zogenaamde strijd wél wint, wil het niet zeggen dat je gewonnen hebt. In deze wedstrijd bestaan er geen winnaars en verliezers. Het is een fabeltje dat je kunt vechten tegen kanker. Je hebt gewoon geluk nodig.
Geniet dus van Haller, de winnende overwinnaar.
tong80. De grootste loser en kankerlijer van FOK!
P.S. FOK! is niet doot.
gefeliciteerd gozer. blij met de goeie uitslag.quote:
Dank je Danny.quote:Op maandag 13 mei 2024 11:23 schreef Danny het volgende:
[..]
[..]
gefeliciteerd gozer. blij met de goeie uitslag.
Als we wel iets zouden hebben had ik misschien van jou uitslag gekregen.quote:Op maandag 13 mei 2024 11:29 schreef GereDathan het volgende:
Ik heb niets met je @:tong80, maar ik ben blij dat je een goede uitslag hebt gekregen.
Ik vermoed dat je in de basis blijer was geweest met die uitslag dan het dingetje waar je nu mee moet/moest dealenquote:Op maandag 13 mei 2024 11:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als we wel iets zouden hebben had ik misschien van jou uitslag gekregen.
Waar wordt er gespot ? Ik heb vorige week te horen gekregen dat de 35 bestralingen hebben gewerkt en de kanker verdwenen is. Ik hoefde alleen maar in een scan te gaan liggen.quote:Op maandag 13 mei 2024 13:32 schreef dikkedaniel het volgende:
ik vind dat spotten met kanker hier toch wel apart.
Lekker bezigquote:Op maandag 13 mei 2024 13:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waar wordt er gespot ? Ik heb vorige week te horen gekregen dat de 35 bestralingen hebben gewerkt en de kanker verdwenen is. Ik hoefde alleen maar in een scan te gaan liggen.
Die kans is net zo groot als bij iedere man van mijn leeftijd (61)quote:Op maandag 13 mei 2024 14:48 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Lekker bezig
Hebben ze ook gezegd of er kans is dat ie terugkomt?
ik ben heel erg blij voor je... Echt heel goed nieuwsquote:Op maandag 13 mei 2024 13:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waar wordt er gespot ? Ik heb vorige week te horen gekregen dat de 35 bestralingen hebben gewerkt en de kanker verdwenen is. Ik hoefde alleen maar in een scan te gaan liggen.
Mooi man, goed nieuws, blij voor je.quote:Op maandag 13 mei 2024 13:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Goed nieuws!quote:Op maandag 13 mei 2024 13:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
wat fijn tong80!quote:Op maandag 13 mei 2024 13:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
In 88 was ik erbij in Hamburg tegen Duitsland en de Ramones zag ik 1990 in Paradiso.quote:Op donderdag 16 mei 2024 19:33 schreef Hatseflats22 het volgende:
Door dit goede nieuws gaan we het EK winnen en komen de Ramones nog één keer in Paradiso spelen voor de gelegenheid.
😮👍quote:Op donderdag 16 mei 2024 19:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
In 88 was ik erbij in Hamburg tegen Duitsland en de Ramones zag ik 1990 in Paradiso.
Mazzelpik.quote:
quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:31 schreef Marsenal het volgende:
Getting outplayed and getting cheated isn't the same thing.
Truth is, the game was rigged from the start.
[ afbeelding ]
Geweldig nieuws.quote:Op maandag 13 mei 2024 13:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
1990 beste jaarquote:Op donderdag 16 mei 2024 19:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
In 88 was ik erbij in Hamburg tegen Duitsland en de Ramones zag ik 1990 in Paradiso.
Wat een goed nieuws heer . Nu goed aansterken 🥰quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |