quote:Op donderdag 15 februari 2024 23:05 schreef hilliebillie het volgende:
Bizar en engSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. En arme kinderen
.
Venus in pocketformaat
© loveli
Nou dat dus inderdaad. Blijkbaar een man met meerdere persoonlijkheden. (Een paar weken voor het gebeuren nog voor de verjaardag van de oudste met hem een rondvlucht gemaakt in een vierzitter omdat hij een vliegbrevet heeft. Zou ik nooit gedaan hebben als ik maar lichte twijfel over hem had. Maar hoe kun je je in een persoon vergissen blijkbaar)quote:Op vrijdag 16 februari 2024 10:38 schreef amaranta het volgende:
En als PT zeker een super geschikte kerel, aardig en grappig en geen idee dat hij een enorme geflipte mafklapper was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Venus in pocketformaat
© loveli
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 12:14 schreef Phaidra het volgende:
Even iets anders. De oudste zat vorige week met een vervelende situatie op school en ik weet niet zo goed of ik er nog iets van moet zeggen of maar moet laten.Zou ik wel doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Carpe diem, quam minimum credula postero.
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 12:14 schreef Phaidra het volgende:
Even iets anders. De oudste zat vorige week met een vervelende situatie op school en ik weet niet zo goed of ik er nog iets van moet zeggen of maar moet laten.Ik zou het ook even bij de leerkracht aankaarten. In elk geval dat hij er een naar gevoel aan over heeft gehouden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet je kunnen legitimeren in het ziekenhuis. Echter toen onze dochters zo jong waren hadden ze nog geen ID.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 14:31 schreef Kreator het volgende:
Wanneer moet je eigenlijk een id of paspoort aanvragen voor je kind. Internet zegt meteen ivm zorg. Hebben jullie dit ook gedaan? Onze dochter is nu 1 week oud en vind nog een beetje onzin om haar een id te geven.
Wij woonden destijds langs de Duitse grens, dus dan is het wel handig. Maar dan nog konden we wachten tot ze een half jaar waren. Die eerste maanden ging we toch niet zover op pad.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 14:31 schreef Kreator het volgende:
Wanneer moet je eigenlijk een id of paspoort aanvragen voor je kind. Internet zegt meteen ivm zorg. Hebben jullie dit ook gedaan? Onze dochter is nu 1 week oud en vind nog een beetje onzin om haar een id te geven.
Hier ook. Op tijd weggegaan van het vakantieadres bij het strand, het regende te hard om nog een fijne strandwandeling te kunnen maken of een leuke tussenstop te doen. Nu wel grotendeels voor de file uit kunnen rijden.quote:
Dan kom jij niet in één van de vijf ziekenhuizen waar wij de afgelopen jaren geweest zijn. Overal inchecken met id-kaart of paspoort en in Maastricht kregen we zelfs nog een brief over onze zoon van toen 11 maanden. Of we de kopie id via een beveiligde link ofzoiets alsnog wilden insturen.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 16:50 schreef exode het volgende:
Ik ben met B al minstens 10x naar het ziekenhuis geweest en nog nooit ID laten zien. Beide kinderen hebben wel een paspoort, vooral voor de vakanties. Daarvoor hebben we ze al wel vaker moeten laten zien. Oh en de Corona teststraat vroeg er ook altijd naar.
Maar ook als het anders is overgekomen op hem, is het prima om het na te vragen toch?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 13:41 schreef Phaidra het volgende:
Ik twijfel vooral omdat de juf meestal wel heel scherp is in het oppikken van dit soort situaties. Ik vermoed daarom dat het grotendeels anders op hem is overgekomen dan bedoeld. De sfeer in de klas is gewoonlijk ook echt goed. Ze waren bijvoorbeeld allemaal solidair toen hij zijn pink had gebroken. Liep iedereen in de pauze met een arm in de jas. Maar ik ga het toch nog maar even navragen. Thanks!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |