abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212447431
Laatste vakantie dag hier. Nog wel lekker weekend natuurlijk, maar dat zit heel vol.

Gisteren heerlijk dagje Antwerpen met mijn meiden O+
En zo onderweg naar mijn vader, uurtje rijden, om eens eea voor hem te regelen wat hem zelf niet meer (alleen) lukt.

Fijne dag allemaal!
Met een meidenkwartet
pi_212447887
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2024 23:05 schreef hilliebillie het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bizar en eng :{ . En arme kinderen :'(.
Venus in pocketformaat
© loveli
  vrijdag 16 februari 2024 @ 10:38:15 #228
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_212448749
En als PT zeker een super geschikte kerel, aardig en grappig en geen idee dat hij een enorme geflipte mafklapper was.

[ Bericht 1% gewijzigd door amaranta op 16-02-2024 10:44:19 ]
  vrijdag 16 februari 2024 @ 10:45:17 #229
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_212448839
Ik ga denk ik een Barber shop beginnen. Big business.
pi_212449498
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 februari 2024 10:38 schreef amaranta het volgende:
En als PT zeker een super geschikte kerel, aardig en grappig en geen idee dat hij een enorme geflipte mafklapper was.
Nou dat dus inderdaad. Blijkbaar een man met meerdere persoonlijkheden. (Een paar weken voor het gebeuren nog voor de verjaardag van de oudste met hem een rondvlucht gemaakt in een vierzitter omdat hij een vliegbrevet heeft. Zou ik nooit gedaan hebben als ik maar lichte twijfel over hem had. Maar hoe kun je je in een persoon vergissen blijkbaar)

Echt super heftig voor haar kinderen (en ook voor zijn eigen kinderen om ineens een moordenaar als vader te hebben)
pi_212449617
brrr, wat een verhaal Hillie. ;(
pi_212449754
Even iets anders. De oudste zat vorige week met een vervelende situatie op school en ik weet niet zo goed of ik er nog iets van moet zeggen of maar moet laten.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_212450611
Wat een verhaal Hillie! Pfff....

Eej ennuh het is gejinxt he, Fok wet. Net de buurvrouw aan de deur, die was gisterenavond laat thuis van haar werk en had nog maar 1 plekje een huis of 20 verderop, op de stoep zoals ze hier ook staan.
Zat er vanochtend een briefje op haar raam 'Ik ben het GVD zat die auto's voor mijn brandgang (I kid u not), ik kan niet eens inladen!!!!! De volgende keer zijn je banden lek met je KUT auto!!!'

Ze was echt overstuur, en weet je....er is daar helemaal geen brandgang. Nee echt niet, ook niet zo 1 als ons, gewoon niet.
pi_212450627
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2024 12:14 schreef Phaidra het volgende:
Even iets anders. De oudste zat vorige week met een vervelende situatie op school en ik weet niet zo goed of ik er nog iets van moet zeggen of maar moet laten.

SPOILER
Zou ik wel doen.
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_212450688
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2024 12:14 schreef Phaidra het volgende:

SPOILER
Ik zou het ook even bij de leerkracht aankaarten. In elk geval dat hij er een naar gevoel aan over heeft gehouden.
pi_212450732
Ik twijfel vooral omdat de juf meestal wel heel scherp is in het oppikken van dit soort situaties. Ik vermoed daarom dat het grotendeels anders op hem is overgekomen dan bedoeld. De sfeer in de klas is gewoonlijk ook echt goed. Ze waren bijvoorbeeld allemaal solidair toen hij zijn pink had gebroken. Liep iedereen in de pauze met een arm in de jas _O-. Maar ik ga het toch nog maar even navragen. Thanks!
Venus in pocketformaat
© loveli
  Official ESF Kreviewer vrijdag 16 februari 2024 @ 14:31:43 #237
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_212451319
Wanneer moet je eigenlijk een id of paspoort aanvragen voor je kind. Internet zegt meteen ivm zorg. Hebben jullie dit ook gedaan? Onze dochter is nu 1 week oud en vind nog een beetje onzin om haar een id te geven.
pi_212451359
quote:
5s.gif Op vrijdag 16 februari 2024 14:31 schreef Kreator het volgende:
Wanneer moet je eigenlijk een id of paspoort aanvragen voor je kind. Internet zegt meteen ivm zorg. Hebben jullie dit ook gedaan? Onze dochter is nu 1 week oud en vind nog een beetje onzin om haar een id te geven.
Je moet je kunnen legitimeren in het ziekenhuis. Echter toen onze dochters zo jong waren hadden ze nog geen ID.
Volgens mij waren ze een half jaar toen ik voor het eerst een ID ging aanvragen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_212451523
Wij gingen op vakantie naar het buitenland toen onze dochter 4 maanden was, dus haar ID hebben we aangevraagd toen ze 10 weken was.
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_212451532
quote:
5s.gif Op vrijdag 16 februari 2024 14:31 schreef Kreator het volgende:
Wij woonden destijds langs de Duitse grens, dus dan is het wel handig. Maar dan nog konden we wachten tot ze een half jaar waren. Die eerste maanden ging we toch niet zover op pad.

Voor het ziekenhuis is het wel nodig idd. Wij hadden het uitreksel van de aangifte mee toen we in week 3 er even heen moesten ter controle.
pi_212451900
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 februari 2024 08:54 schreef Cathmar het volgende:
Laatste vakantie dag hier.
Hier ook. Op tijd weggegaan van het vakantieadres bij het strand, het regende te hard om nog een fijne strandwandeling te kunnen maken of een leuke tussenstop te doen. Nu wel grotendeels voor de file uit kunnen rijden.
En (eindelijk) een museumkaart aangeschaft, dus dit jaar gaan we een aantal musea en kastelen bezoeken, is het plan ^O^
pi_212452010
Hier aangevraagd toen zoon naar het ziekenhuis moest met 3 maanden oud. Als je het niet doet, krijg je als ouders de rekening. Dat werd ons toen verteld, dit was begin 2019.
pi_212452130
Al mijn kinderen hebben direct na de geboorte in ziekenhuis gelegen dus die hadden toen uiteraard geen id maar wel een ziekenhuiskaart. Id pas aangevraagd toen we op vakantie naar het buitenland gingen.
pi_212452386
Wij hebben een paspoort aangevraagd omdat we een weekendje naar Londen gingen. Onze dochter was toen 3 of 4 maanden oud denk ik? Zijn wel eerder met haar in het ziekenhuis geweest voor bloedprikken, toen is nergens naar gevraagd.
pi_212452821
Ik heb hem voor de jongste vrij vroeg aangevraagd omdat de kosten hoger zouden gaan worden voor id kaarten voor kinderen.

Maar ik heb geen idee hoe het werkt voor ziekenhuis of dokterbezoekjes of zo.

@Phaidra ik zou het wel even bespreken met de leerkracht. Als het dan mee lijkt te vallen dan weet je dat ook en kun je hem er ook op wijzen. Mocht er wel iets zijn dan ben je ook op de hoogte.
pi_212453034
Ik ben met B al minstens 10x naar het ziekenhuis geweest en nog nooit ID laten zien. Beide kinderen hebben wel een paspoort, vooral voor de vakanties. Daarvoor hebben we ze al wel vaker moeten laten zien. Oh en de Corona teststraat vroeg er ook altijd naar.
pi_212454462
Nou, vakantie begonnen en Simon ligt als een zielig hoopje met zijn Ducks op de bank, vreselijke keelpijn en hij voelt ook warm aan ;( .
Dit is al sinds de herfstvakantie de 3e vakantie op rij die niet zonder ziek/zwak/misselijk bij iemand van ons drieën verloopt ;(
  vrijdag 16 februari 2024 @ 18:44:11 #248
319308 Tink89
To live is to dance
pi_212454608
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2024 16:50 schreef exode het volgende:
Ik ben met B al minstens 10x naar het ziekenhuis geweest en nog nooit ID laten zien. Beide kinderen hebben wel een paspoort, vooral voor de vakanties. Daarvoor hebben we ze al wel vaker moeten laten zien. Oh en de Corona teststraat vroeg er ook altijd naar.
Dan kom jij niet in één van de vijf ziekenhuizen waar wij de afgelopen jaren geweest zijn. Overal inchecken met id-kaart of paspoort en in Maastricht kregen we zelfs nog een brief over onze zoon van toen 11 maanden. Of we de kopie id via een beveiligde link ofzoiets alsnog wilden insturen.

Ze begonnen bij de ziekenhuizen te piepen toen ze een half jaar oud waren ofzo. Bij beide kinderen, dus ook al 5 jaar geleden.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_212454849
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2024 13:41 schreef Phaidra het volgende:
Ik twijfel vooral omdat de juf meestal wel heel scherp is in het oppikken van dit soort situaties. Ik vermoed daarom dat het grotendeels anders op hem is overgekomen dan bedoeld. De sfeer in de klas is gewoonlijk ook echt goed. Ze waren bijvoorbeeld allemaal solidair toen hij zijn pink had gebroken. Liep iedereen in de pauze met een arm in de jas _O-. Maar ik ga het toch nog maar even navragen. Thanks!
Maar ook als het anders is overgekomen op hem, is het prima om het na te vragen toch?

@Kreator, ik weet niet meer wanneer we een ID voor de kinderen hebben aangevraagt, maar niet in de eerste maanden volgens mij.

@TolstoiFan, beterschap voor Simon :*
Fake it till you make it...
pi_212454869
Ik heb voor de kinderen een Europese zorgpas (want ik kan als medeverzekerde niet bij hun gegevens en zo heb ik tenminste iets) en die is tot nu toe overal geaccepteerd maar voor geplande zorg in het ziekenhuis is wel echt een IDkaart nodig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')