Lees het nog een keertje naquote:Op zondag 11 februari 2024 21:42 schreef Evangelion het volgende:
Hoogtevrees als er geen zwaartekracht is, dat is wel raarrrrrr
wel vervelend met jouw lengtequote:Op zondag 11 februari 2024 22:45 schreef Lenny77 het volgende:
Normaal heb je vanaf een bepaalde hoogte geen hoogtevrees meer omdat je hersenen het niet meer kunnen 'bevatten'. Mensen met hoogtevrees hebben dit gevoel bv ook niet in een vliegtuig als deze zich boven x aantal meters bevindt.
Dus het in de ruimte zweven zelf zal je geen hoogtevrees geven maar wel bv als het ruimtestation een tiental meter onder je door draait, dan heb je weer een optisch referentie punt.
Los daarvan zou ik het idd ook heel akelig vinden in de ruimte, maar ik denk niet door hoogtevrees, eerder het mogelijke falen van een toestel en weg drijven en niets meer kunnen doen.
(zelf heb ik in vrij zware mate last van hoogtevrees helaas)
Bij mij breekt het klamme zweet al uit als ik dikke sokken draag 😱quote:Op zondag 11 februari 2024 22:06 schreef TLC het volgende:
Ik krijg al hoogtevrees als ik op de grond sta en naar boven kijk naar hoge gebouwen, dus ook een beetje het omgekeerde hoogtevrees.
Gek genoeg heb ik totaal geen vliegangst.
Zelfde hierquote:Op zondag 11 februari 2024 22:06 schreef TLC het volgende:
Ik krijg al hoogtevrees als ik op de grond sta en naar boven kijk naar hoge gebouwen, dus ook een beetje het omgekeerde hoogtevrees.
Gek genoeg heb ik totaal geen vliegangst.
Je schijnt in de Pagode in de Efteling een fantastisch uitzicht te hebben, ik heb er niks van meegekregen toen ik in dat ding zat, ik zat letterlijk vastgeplakt tegen de muur en hopend dat dat ding weer snel omlaag gingquote:Op maandag 12 februari 2024 21:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zelfde hier![]()
Maar ook in films of plaatjes waar je de diepte ziet draait mijn maag al om.. Kijk in de lucht in naar een vliegtuig die over vliegt, niks aan de hand. Zie ik een hoog gebouw dan weer duizelig... Heel raar wel. En inderdaad vliegen zelf, no problem.
Ik ga al nooit in dat soort dingen, maar dacht dat ik de enige was die het had met naar boven kijken EN naar onder kijkenquote:Op maandag 12 februari 2024 22:07 schreef TLC het volgende:
[..]
Je schijnt in de Pagode in de Efteling een fantastisch uitzicht te hebben, ik heb er niks van meegekregen toen ik in dat ding zat, ik zat letterlijk vastgeplakt tegen de muur en hopend dat dat ding weer snel omlaag ging![]()
Ja, kijkend naar wolkenkrabbers, torens en dergelijke en dan gaan mn benen al zwaggelen, dus kijk ik altijd weer snel recht vooruitquote:Op maandag 12 februari 2024 22:08 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik ga al nooit in dat soort dingen, maar dacht dat ik de enige was die het had met naar boven kijken EN naar onder kijken
Jungle tour in Thailand, naar boven hiken naar de waterval geen probleem.. Niks aan handje, boven aangekomen zegt de rest "hier kun je springen" Ik keek me dat van een meter of 3 afstand van de rand eens aan en ben weer naar beneden gelopenquote:Op maandag 12 februari 2024 22:09 schreef TLC het volgende:
[..]
Ja, kijkend naar wolkenkrabbers, torens en dergelijke en dan gaan mn benen al zwaggelen, dus kijk ik altijd weer snel recht vooruit
Hotel kamer ergens hoog? Ik ga balkon niet op zonder dat ik vlak bij de deur een stoel heb om te zitten.. Zo duizelig als ik staand naar beneden kijk. Al die lui die over balkonrand naar beneden kijken, ik kan dat niet.quote:Op maandag 12 februari 2024 22:09 schreef TLC het volgende:
[..]
Ja, kijkend naar wolkenkrabbers, torens en dergelijke en dan gaan mn benen al zwaggelen, dus kijk ik altijd weer snel recht vooruit
oh komt daar die 77 vandaan ben je 77 meter langquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |