Zeker!quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 09:08 schreef amaranta het volgende:
Gerdien bedoelt het vast allemaal heel goed…
Nog minder aandacht naar die jongensquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 12:13 schreef maily het volgende:
[..]
Zeker!
Ben benieuwd hoe dat straks gaat als het nieuwe zusje er is ....
Precies wat ik ook al had gezegd. Echt not done.quote:Op vrijdag 18 september 2026 12:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hier mag je spoileren toch?
Ik vond het zo sneu toen dat joch in het ziekenhuis was omdat hij echt serieuze klachten had en alle aandacht naar die kleine kinderen ging
Wat voor boodschap laat dat achter bij die arme jongen
Oh ik deed aan eerst posten en dan lezen. Sorryquote:Op vrijdag 18 september 2026 12:03 schreef Sunshine1982 het volgende:
Zijn er meer mensen die hier willen kletsen?
Na bijna alle afleveringen gezien te hebben merk ik dat in een zwak begin te krijgen voor de familie Blom. Een huishouden van Jan Steen en ontzettend chaotisch, maar ze bedoelen het goed. Dat eet en slaapfeestje wat ze voor Gideon hadden georganiseerd was gewoon lief (maar wat een onopgevoede boel bij elkaar, direct in de patat grijpen wanneer het op tafel werd gezet!). Ik vind het huis ook mooi opgeknapt.
Aan de andere kant merk ik steeds meer een aversie ontwikkel tegen de familie de LangeDat ziekenhuisbezoek voor die jongen met de prothese, ik vond dat echt sneu om te zien. Het moest on hem draaien, maar het draaide uiteindelijk om de twee jongsten die ze niet in het gareel kregen. Snap dat het moeilijk is, maar ga dan even als ouder zijnde met de twee kinderen ergens anders naartoe zodat tenminste één ouder de volle aandacht erbij kan houden. Verder zie ik moeder de Lange eigenlijk alleen maar met die meiden en de twee jongsten bezig.
Niks aan te merken op de familie Bal, het loopt daar gewoon op rolletjes.
Familie Lopez loopt ook alles op rolletjes. Hele lieve en rustige moeder, dito kinderen. Jay, meh.
quote:Op vrijdag 18 september 2026 12:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh ik deed aan eerst posten en dan lezen. Sorry
Snap je wel over de familie Blom
Alleen ik krijg de kriebels van die stem van die moederhaar wensen zijn niet altijd haalbaar bij dat zooitje ongeregeld. Krijg plaatsvervangende stress van die mensen
Familie De Lange... ze hebben hun momenten. Alleen idd in het ziekenhuis draaide mijn maag om. Het was eigenlijk een geheel zelfstandig bezoek zonder steun van de ouders. Echt kan niet. Desnoods gaat één ouder mee zonder die kleintjes
Wat ik van Lopez vind weet ik niet. Ik vind hem een typische man. Alleen mijn beeld van mannen is wel vertekend als ik eerlijk ben. Ik mag hem ook niet zo iig
Oh, no worries!quote:Op vrijdag 18 september 2026 12:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh ik deed aan eerst posten en dan lezen. Sorry
Snap je wel over de familie Blom
Alleen ik krijg de kriebels van die stem van die moederhaar wensen zijn niet altijd haalbaar bij dat zooitje ongeregeld. Krijg plaatsvervangende stress van die mensen
Familie De Lange... ze hebben hun momenten. Alleen idd in het ziekenhuis draaide mijn maag om. Het was eigenlijk een geheel zelfstandig bezoek zonder steun van de ouders. Echt kan niet. Desnoods gaat één ouder mee zonder die kleintjes
Wat ik van Lopez vind weet ik niet. Ik vind hem een typische man. Alleen mijn beeld van mannen is wel vertekend als ik eerlijk ben. Ik mag hem ook niet zo iig
De kinderen dragen haar op handen. En noemen haar mama. Echtquote:Op vrijdag 18 september 2026 12:03 schreef Sunshine1982 het volgende:
Zijn er meer mensen die hier willen kletsen?
Na bijna alle afleveringen gezien te hebben merk ik dat in een zwak begin te krijgen voor de familie Blom. Een huishouden van Jan Steen en ontzettend chaotisch, maar ze bedoelen het goed. Dat eet en slaapfeestje wat ze voor Gideon hadden georganiseerd was gewoon lief (maar wat een onopgevoede boel bij elkaar, direct in de patat grijpen wanneer het op tafel werd gezet!). Ik vind het huis ook mooi opgeknapt.
Aan de andere kant merk ik steeds meer een aversie ontwikkel tegen de familie de LangeDat ziekenhuisbezoek voor die jongen met de prothese, ik vond dat echt sneu om te zien. Het moest on hem draaien, maar het draaide uiteindelijk om de twee jongsten die ze niet in het gareel kregen. Snap dat het moeilijk is, maar ga dan even als ouder zijnde met de twee kinderen ergens anders naartoe zodat tenminste één ouder de volle aandacht erbij kan houden. Verder zie ik moeder de Lange eigenlijk alleen maar met die meiden en de twee jongsten bezig.
Niks aan te merken op de familie Bal, het loopt daar gewoon op rolletjes.
Familie Lopez loopt ook alles op rolletjes. Hele lieve en rustige moeder, dito kinderen. Jay, meh.
Ja!quote:Op vrijdag 18 september 2026 12:13 schreef maily het volgende:
[..]
De kinderen dragen haar op handen. En noemen haar mama. Echt
Inderdaadquote:Op vrijdag 18 september 2026 12:13 schreef maily het volgende:
[..]
De kinderen dragen haar op handen. En noemen haar mama. Echt
Op mijn 12de moest ik voor een darmonderzoek naar het ziekenhuis en beide ouders hadden het te druk met werk en andere kinderen. Pijnlijke ingreep en de dokter was verbaasd dat er geen ouder bij was. Na de ingreep weer in mijn uppie met openbaar vervoer naar huis. Thuisgekomen vroeg niemand zich af hoe ik mij voelde. Erg eenzaam en verdrietig. Nooit vergeten.quote:Op vrijdag 18 september 2026 12:06 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Precies wat ik ook al had gezegd. Echt not done.
Oh mijn god wat erg, verschrikkelijk is een beter woord... ik vind het echt heel erg voor je dat je zo niet gezien werd. Op zulke momenten ben je ook super eenzaam en ben je super alleen. Dat is heel erg verdrietig en ergquote:Op vrijdag 18 september 2026 12:26 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Op mijn 12de moest ik voor een darmonderzoek naar het ziekenhuis en beide ouders hadden het te druk met werk en andere kinderen. Pijnlijke ingreep en de dokter was verbaasd dat er geen ouder bij was. Na de ingreep weer in mijn uppie met openbaar vervoer naar huis. Thuisgekomen vroeg niemand zich af hoe ik mij voelde. Erg eenzaam en verdrietig. Nooit vergeten.
Jouw knuffel doet mij al zo enorm veel goed.quote:Op vrijdag 18 september 2026 12:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh mijn god wat erg, verschrikkelijk is een beter woord... ik vind het echt heel erg voor je dat je zo niet gezien werd. Op zulke momenten ben je ook super eenzaam en ben je super alleen. Dat is heel erg verdrietig en erg
Ik vind het echt erg en heb het echt met je van doen
Een hele dikke knuffel voor jou. Als ik iets kan doen om je beter te laten voelen moet je het zeggen
quote:Op vrijdag 18 september 2026 12:39 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Jouw knuffel doet mij al zo enorm veel goed.Ik heb nooit begrepen waarom mijn ouders niet voelde wat IK doormaakte.
Dat is heel verdrietigquote:Op vrijdag 18 september 2026 12:26 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Op mijn 12de moest ik voor een darmonderzoek naar het ziekenhuis en beide ouders hadden het te druk met werk en andere kinderen. Pijnlijke ingreep en de dokter was verbaasd dat er geen ouder bij was. Na de ingreep weer in mijn uppie met openbaar vervoer naar huis. Thuisgekomen vroeg niemand zich af hoe ik mij voelde. Erg eenzaam en verdrietig. Nooit vergeten.
Wat verschrikkelijkquote:Op vrijdag 18 september 2026 12:26 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Heel verstandigquote:Op vrijdag 18 september 2026 13:03 schreef Chea49 het volgende:
Ik kijk expres niet meer omdat er veel pijn naar boven komt als ik zie dat er heden ten dage nog steeds kinderen niet worden gezien. Maar de reacties hier vind ik erg verhelderend.
Was toch haar eigen keuze? Sowieso had ze thuis kunnen blijven of werk af kunnen zeggen. Een meid van 14 kan echter prima alleen met de trein toch overdag?quote:Op vrijdag 18 september 2026 14:45 schreef Sunshine1982 het volgende:
En Yaël die alleen met de trein terug moest om op tijd op haar werk te komen.
Werk af zeggen gaat niet zo makkelijk als je al bent ingepland. Gerdine kennende is dit dagje uit last minute geregeldquote:Op vrijdag 18 september 2026 15:17 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Was toch haar eigen keuze? Sowieso had ze thuis kunnen blijven of werk af kunnen zeggen. Een meid van 14 kan echter prima alleen met de trein toch overdag?
Dat is wat er letterlijk gezegd is, dat Yaël haar werk niet wilde afzeggen. Dus volledig haar eigen keuze. Niets mis mee ook, reisje van zo'n 1,5 uur met een overstap op Gouda.quote:Op vrijdag 18 september 2026 15:22 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Werk af zeggen gaat niet zo makkelijk als je al bent ingepland. Gerdine kennende is dit dagje uit last minute geregeldMaar als dit Yael haar eigen keus is geweest is er inderdaad niks aan de hand.
Ja maar, hoe kan je dan je werk af zeggen? Bel je dan naar je werk zo van 'Yo, ik kom morgen/vandaag niet want ik ga naar de Apenheul'?. Zelfs werkgevers van puberbaantjes worden daar niet blij van hoor. Ik vind het nogal een verschil of dat dit uitstapje een tijd bekend was (zodat ze vervanging kon regelen of vrij kon vragen) of last minute gepland.quote:Op vrijdag 18 september 2026 15:27 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Dat is wat er letterlijk gezegd is, dat Yaël haar werk niet wilde afzeggen. Dus volledig haar eigen keuze. Niets mis mee ook, reisje van zo'n 1,5 uur met een overstap op Gouda.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |