Ze hadden een investeerder en die haakte af.quote:Op zondag 11 februari 2024 16:31 schreef lily het volgende:
Wat ik me (net als de persoon in het andere topic) afvraag is waarom de Jelies prachtige huizen bekeken en uiteindelijk voor een klein hutje kozen?
Ik heb alle afleveringen gezien maar ik heb die uitleg gemist (als die überhaupt gegeven is).
Investeerder trok zich terug geloof ik. En het huis wat ze in eerste instantie wilde hebben, daar wilde ze geen 5000 euro borg voor neer leggen, om het vast te zetten, met het gevolg dat het de volgende dag verkocht was.quote:Op zondag 11 februari 2024 16:31 schreef lily het volgende:
Wat ik me (net als de persoon in het andere topic) afvraag is waarom de Jelies prachtige huizen bekeken en uiteindelijk voor een klein hutje kozen?
Ik heb alle afleveringen gezien maar ik heb die uitleg gemist (als die überhaupt gegeven is).
Dat idee kreeg ik ook.quote:Op zondag 11 februari 2024 16:44 schreef Mylene het volgende:
Ik dacht dat bij de laatste aflevering, de verrassing, dat Quinten en zijn vriendin zwanger zouden zijn, niet dat ze daar ook gaan werken.
Maar wie zou er in hemelsnaam in Johan Jelies investeren? Wie denkt er nu echt dat deze mensen een succesvolle B&B/vakantiewoningen kunnen opzetten en runnen?quote:Op zondag 11 februari 2024 16:41 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ze hadden een investeerder en die haakte af.
Dat vond ik ook een heel vreemd en onduidelijk verhaal. Misschien heeft Johan met zijn irl-programma lopen leuren bij de commerciele omroepen.quote:Op zondag 11 februari 2024 16:57 schreef Harper het volgende:
[..]
Maar wie zou er in hemelsnaam in Johan Jelies investeren? Wie denkt er nu echt dat deze mensen een succesvolle B&B/vakantiewoningen kunnen opzetten en runnen?
Dat heb ik wel eens gelezen maar ik denk bij een investeerder aan iets anders.quote:Op zondag 11 februari 2024 17:01 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dat vond ik ook een heel vreemd en onduidelijk verhaal. Misschien heeft Johan met zijn irl-programma lopen leuren bij de commerciele omroepen.
Aha, dit had ik ooit ook wel ergens gelezen en aan de hand daarvan kan er een of andere lugubere makelaar uit Spanje de zogenaamde investeerder zijn geweest.quote:Op zondag 11 februari 2024 17:21 schreef lily het volgende:
[..]
Dat heb ik wel eens gelezen maar ik denk aan een investeerder aan iets anders.
https://www.veronicasuper(...)jna-commerciele-deal
Beetje in scene gezet, dat fragment, alsof ie niet eerder had kunnen bedenken om die bel af te sluiten.quote:Op zondag 11 februari 2024 17:59 schreef lily het volgende:
Ivan was trouwens wel relaxed met die bedden opbouwen terwijl die kleintjes voortdurend op die bel aan het drukken waren.
Die kleine blonde meid van hun (naam even kwijt) is ook een boefje zeg. Wel leuk.
De kinderen Jelies zijn ook enorme lieverds hoor.
Hoe wil je Johan zover krijgen. Die wil niet afgaan. Maar tegen die tijd zijn de oudste kinderen of ongelukkig of in Nederland en Janneke is in 2 gesplitst. Het is straks zo dat de ene helft in Spanje zit want Johan wil daar belangrijk doen en Janneke volgt hem of probeert het in ieder geval. De oudsten zijn terug naar Urk.quote:Op zondag 11 februari 2024 17:51 schreef SterreKaatje het volgende:
Ik vermoed dat die mooie huizen voor de uitzendingen waren....DEze mensen kunnen zich niet meer dan dit veroorloven.
De oudste kinderen zijn ongelukkig, Janneke is aan het overleven en Johan geilt op de camera. En juist om dat laatste zijn ze er.
Deze mensen gaan binnen een jaar terug.
Oh echt? Aida zeker bij haar verkering?quote:Op dinsdag 13 februari 2024 11:32 schreef Beppie12345 het volgende:
[..]
Hoe wil je Johan zover krijgen. Die wil niet afgaan. Maar tegen die tijd zijn de oudste kinderen of ongelukkig of in Nederland en Janneke is in 2 gesplitst. Het is straks zo dat de ene helft in Spanje zit want Johan wil daar belangrijk doen en Janneke volgt hem of probeert het in ieder geval. De oudsten zijn terug naar Urk.
Helemaal mee eens. En Ivan zijn ego groeide in de sportschool en schoonzoon leek alles prima te vinden. Ik blijf Ivan een naar ventje vinden. Zal vast geen baas boven zich willen hebben en nu een hele Gemeente met alle regeltjes.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 16:46 schreef lily het volgende:
Ja, Ivan heeft geluk met zo’n schoonzoon. Heeft hij veel hulp aan
Ik las een tijdje terug een verhaaltje van janneke dat de verkering uit is.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 16:24 schreef Mylene het volgende:
[..]
Oh echt? Aida zeker bij haar verkering?
Ik vind trouwens Arie wel een sympathieke jongen. Leuk hoe goed hij kan opschieten met Ivan.
Even moeite met begrijpend lezen: bedoel je dat ze deels weer in NL wonen? Of is dit een voorspelling?quote:Op dinsdag 13 februari 2024 11:32 schreef Beppie12345 het volgende:
[..]
Hoe wil je Johan zover krijgen. Die wil niet afgaan. Maar tegen die tijd zijn de oudste kinderen of ongelukkig of in Nederland en Janneke is in 2 gesplitst. Het is straks zo dat de ene helft in Spanje zit want Johan wil daar belangrijk doen en Janneke volgt hem of probeert het in ieder geval. De oudsten zijn terug naar Urk.
https://kro-ncrv.nl/progr(...)ate-emigreren-spanjequote:Op zaterdag 17 februari 2024 11:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Even moeite met begrijpend lezen: bedoel je dat ze deels weer in NL wonen? Of is dit een voorspelling?
Dank je welquote:Op zaterdag 17 februari 2024 13:54 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
https://kro-ncrv.nl/progr(...)ate-emigreren-spanje
Hier staat dat Jennie misschien een paar maanden terug gaat.
Janneke heeft geschreven dat Jenny weer een paar maand naar Nederland gaat. En de rest is mijn voorspelling.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 11:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Even moeite met begrijpend lezen: bedoel je dat ze deels weer in NL wonen? Of is dit een voorspelling?
Dat dus.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:46 schreef SterreKaatje het volgende:
De Jelies doen hun stinkende best om te laten zien dat alles koek en ei is.
Iedereen is een topper, alles is super enz.
Maar tot in de laatste afleveringen zie ik een ongezonde situatie. Een niet overwogen beslissing waarin Johan de hoofdrol voor de camera wil spelen.
Ja dan zitten Janneke en de kinderen daar in die vallei.quote:Op woensdag 21 februari 2024 18:17 schreef SterreKaatje het volgende:
En wat als de camera's straks weg zijn, de uitzendingen klaar, de aandacht vermindert, weg blijft...
Je bedoelt dat stukje dorre en doodse grond?quote:Op woensdag 6 maart 2024 12:24 schreef Beppie12345 het volgende:
[..]
Ja dan zitten Janneke en de kinderen daar in die vallei.
Eens. In het andere topic willen ze dat nog niet zien. Maar Janneke die 'thuis' blijft noemen en in de laatste aflevering haar hart uitstort bij de moeder van Sven. Heel triest.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:46 schreef SterreKaatje het volgende:
[..]
Je bedoelt dat stukje dorre en doodse grond?
Wij hebben een aantal jaar in het buitenland gewoond ivm werk. Dan vind ik de familie Kraan realistisch en realistische emoties hebben. De familie Jelies een grote poppenkast.
Dan schrijven ze een boek over hoe Johan en Janneke zijn opgevoed en hoe zij hun kinderen opvoeden. Een beetje zoals de mamma van, haar leven staat ook online maar schreef toch een boek. (Zelfde uitgeverij trouwens)quote:Op woensdag 21 februari 2024 18:17 schreef SterreKaatje het volgende:
En wat als de camera's straks weg zijn, de uitzendingen klaar, de aandacht vermindert, weg blijft...
hahaha ja he?quote:
Ze hebben nu een ander geloof: het euroisme.quote:Op woensdag 10 april 2024 19:33 schreef SterreKaatje het volgende:
[..]
hahaha ja he?
Johan wilde rust en het geloof verkondingen. En wat doen ze? Alleen maar de Nederlandse media opzoeken!!
Even de zaken op een rij
- De olijfolie deugd niet (geen keurmerken en geen certificaten - dus de naam biologisch mogen ze al helemaal niet dragen -) oplichting dus
- Ze beginnen een pagina met een gezondheidstraject. Niets wordt openbaar gedeeld en het is een pyramidestructuur (oplichting dus)
- Ze wilden verhuur aan huis, ruimte voor kerkelijke bijeenkomsten....daar kwam niets van terecht.
Het is een groot sprookje. En dat noemt zich christelijk!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |