abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 zondag 11 februari 2024 @ 15:03:22 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_212386812
Hoeveel nieuwe users zouden er tegenwoordig door BB FOK!er worden? Bij BB1 en BB2 keken er miljoenen.

Ik zag net de kijkcijfers van gisteren. Net boven de 200.000. Dat is één op de 80 Nederlanders. Er zijn ook nooit items of kandidaten die in RTL Boulevard, Shownieuws of weet ik welk programma komen. Ik wil niet zeiken. Maar rechtvaardigt dat een eigen forum? Van mij mag het open blijven, begrijp me niet verkeerd. Wel graag het EK-voetbal, en-of Olympische Spelen-2024 forum openen dan. Dan bied ik me aan als mod. Combineer ik het als opvolger van Nico Dijkshoorn, Doordevil, die ooit begon op FOK!

ff pissen.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_212386897
Mijn brein is verpest door FOK!
Dus mijn brein vond de TT nogal smerig in één eerste oogopslag :P
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_212387032
Ik niet.
Voor mij was het een Google search naar iDeal bij de Regiobank.

quote quotesplits me

Omdat je een nieuwe gebruiker bent willen we je erop wijzen dat het niet is toegestaan reclame te maken of FOK! te gebruiken voor commerciële doeleinden. Blijf ontopic en wees aardig voor je medeFOK!kers.
smilie   Pagina 1 / 1
Let op: Met het plaatsen van een bericht verklaar je akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden van 27-05-2020, privacy policy van 27-05-2020 en Policy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')