abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212429264
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 21:15 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Owja, dat was wel een mooie ja "Je weet toch ook niet wat er in een frikandel zit?"
Klopt, en die frikandel is een metafoor voor veel zaken die we binnenkrijgen, waarbij we verder niet nadenken.
Het vaccin echter wordt door degenen die hem niet gehad hebben onder een enorme microscoop gelegd.

En dat is best bijzonder.

quote:
Maar het van wijk, tot wijk, van deur tot deur en van arm tot arm heb ik niet gezien hier in de straat :)
Is wel gebeurt bij de eerste vaccinatie ronde tegen polio.
Een ziekte die bij 0,02% van de besmettingen tot letsel kan leiden.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_212429284
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2024 21:18 schreef Wantie het volgende:

[..]
Klopt, en die frikandel is een metafoor voor veel zaken die we binnenkrijgen, waarbij we verder niet nadenken.
Het vaccin echter wordt door degenen die hem niet gehad hebben onder een enorme microscoop gelegd.

En dat is best bijzonder.
[..]
Is wel gebeurt bij de eerste vaccinatie ronde tegen polio.
Een ziekte die bij 0,02% van de besmettingen tot letsel kan leiden.
Uhm.... Ok dan! Bedankt voor deze wijze uitleg :P
Lach met een schone bips
pi_212429292
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 21:08 schreef Monomeism het volgende:

[..]
De frikandel uitleg was ruim voldoende voor de meeste slaapwandelaars die smachtten naar een Big Mac. :)
Die gingen vervolgens verder met hun leven, ipv jarenlang hun tijd verdoen aan het ene na het andere doemscenario over het vaccin.
pi_212429313
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 20:53 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Het is het meest verstandig om zelf te gaan lezen. Laat nooit een waarde oordeel van mijn ontoereikende uitleg van de vele experts die al vier jaar hartgrondig en uitgebreid ernstig waarschuwen tegen de spuitjes van een user van FOK afhangen gezien de enorme mogelijkheid dat ik ze verkeerd heb overgenomen en grotendeels in eigen woorden vertaal van wat er bij mij toevallig is blijven hangen. Volgens mij is het wijzer het van mensen te horen die er jarenlang echt voor hebben geleerd en niet van mij. Log wat vaker uit op FOK is mijn devies. ;)
Oh ik was echt niet van plan de visie van fok users als leidraad te gaan nemen hoor. Waren eerder gewoon een paar gedachtes die in me opkwamen. Ben me de laatste tijd wat aan het verdiepen in DNA. Door gewoon heel ouwerwets een boek erover te lezen. Niet direct gemakkelijke materie als je een hele andere achtergrond hebt en het is daarom soms wel eens lekker even wat te sparren erover.
pi_212429398
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2024 21:05 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Het mooie is.
Als je helemaal geen onderzoek doet, je er helemaal niet mee bezig houdt (je hebt toch geen prik gehad) dan komt dat vanzelf wel een keer in een peerviewed medisch blad en daarna in het grote nieuws.
Das het mooie daar heb je wetenschappers voor en daar zijn er zoveel van en sommigen totaal onafhankelijk. Dan komt dat vanzelf wel een keer naar boven (zware vaccinatie schade eventueel)

Daar hoef je niks voor te lezen, eigen onderzoek te doen, enz.

En met de tijd die je overhoudt ga je een product bedenken en in de markt zetten, wordt je miljonair en zeilt de oceanen over. Maarja lukt niet “ik moet onderzoek doen”.
Eigen onderzoek doen in de trant van bestaande onderzoeken goed lezen is in deze tijd wel erg handig hoor. Alles wat niet in het gewenste narratief past komt namelijk niet (of zeer eenzijdig) in het nieuws. Dus zoveel mogelijk terug naar de bron (ook die checken qua geldstromen) en niet blind afgaan op de Volkskrant of het NOS journaal. Maar als we de Volkskrant of de NOS mogen geloven ben je dan al erg gevaarlijk bezig.
pi_212429416
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 21:29 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Eigen onderzoek doen in de trant van bestaande onderzoeken goed lezen is in deze tijd wel erg handig hoor. Alles wat niet in het gewenste narratief past komt namelijk niet (of zeer eenzijdig) in het nieuws. Dus zoveel mogelijk terug naar de bron (ook die checken qua geldstromen) en niet blind afgaan op de Volkskrant of het NOS journaal. Maar als we de Volkskrant of de NOS mogen geloven ben je dan al erg gevaarlijk bezig.
Maar wat brengt het jou?
Juist, het kost tijd, en brengt je precies niks.
Je kunt veel beter je tijd besteden aan iets nuttigs.

Stel je voor dat Leonardo Da Vinci zijn tijd had besteed aan de leugens uit de bijbel?
Dan hadden ze hem opgehangen. En kijk wat hij nu bereikt heeft. ^O^
Vakman pur sang
pi_212429448
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2024 21:31 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Maar wat brengt het jou?

Stel je voor dat Leonardo Da Vinci zijn tijd had besteed aan de leugens uit de bijbel?
Hij is alsnog dood ;(
Lach met een schone bips
pi_212429465
quote:

[..]
Maar wat brengt het jou?

Wat dan wel weer dolkomisch is dat degene die jouw post meteen liked het drukst is hier om overal op in te gaan :+
Lach met een schone bips
pi_212429516
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 21:35 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Wat dan wel weer dolkomisch is dat degene die jouw post meteen liked het drukst is hier om overal op in te gaan :+
Ik verbaasde me al dat ik meerdere posts kon doen zonder een sneer..

Anyway, posten op Fok kost niet zoveel tijd.
Althans mij niet.
pi_212429530
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 21:34 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Hij is alsnog dood ;(
Maar wel veel besproken als genie.
Vakman pur sang
pi_212429536
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 20:45 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]

Wat is volgens jou dan de echte boosdoener in dit verhaal, de hulpstof PEG of de nanodeeltjes?
Pfff Dat is een moeilijk verhaal. Voor mij. Daarom moet je uitloggen van FOK he? ;)
Maar een betere poging dan het frikandelverhaal van Hugo. Dat is zeker.

Ff mijn kladblokje erbij gepakt:
De hulpstof PEG is dus lichaamsvreemd en dat veroorzaakt een soort kettingreactie waardoor de bloedvaten verwijden. Over het mrna vaccin is ontdekt dat in het rijtje aminozuren dat het spike moet vormen voorbeeld-> augccguacg van de gevormde nucleotide overal de "u" (uridine) hebben vervangen met een "Ψ" (pseudo uridine) voorbeeld --> aΨgccgΨacg

In de mrna is 178 keer de "u" vervangen met een "Ψ"

Het (N1-methyl-Pseudouridine (N1-methyl-Ψ) --- is het stukje code dat er in is geplaatst. Het gevolg is dat mrna wel spike kan produceren maar kennelijk moeilijk kan worden afgebroken. De lipo nano partikels verdwijnen dus in de bloedbaan. Dat wil je niet. De mrna heeft door de pseudo uridine dus een veel langere halfwaarde tijd tot afbraak. De lol duurt dus veel te lang. En het zou in de armspier moeten blijven zitten.

Na inoculatie met de mrna (dat in dit geval dus codeert voor SARS COV2 (spike) werd bekent dat de geïnfecteerde en dus ten dode opgeschreven cellen nauwelijks nog interferon presenteerden, want dat doen dode cellen om het immuunsysteem kenbaar te maken waardoor ze stierven en daardoor dus moeizaam de CD4 (helper T cellen) CD8 (killer T cellen) lymfocyten aan het werk zetten om een juiste afweer te maken, doordat dendritische cellen de lymfklieren nauwelijks tot niet konden bereiken en macrofagen (grote eters van pathogenen) daar bovenop de verkeerde instructies krijgen voor zover ze die al kregen waardoor bijvoorbeeld kanker aanzienlijk minder tegenstand ondervind om zich te ontwikkelen.

quote:
en moeten we ondertussen maar hopen dat de spikes ooit ophouden met reproduceren?
100%. Dat mag eigenlijk maar minimaal een paar uur tot een dag duren,. Dat is ruim voldoende voor de geheugen cellen om een volgende besmetting van Covid te herkennen en een afweer in start te zetten. Geen 15 maanden ofzo. En zeker niet door heel je lichaam.

De langste halfwaarde tot afbraak mij bekend was naar zeggen 15 maanden (!) na inoculatie.

Het meeste heb ik van o.a. Pierre Capel. Emeritus hoogleraar in de experimentele immunologie aan de Universiteit Utrecht. Hij studeerde Biochemie aan de Faculteit Wiskunde en Natuurkunde van de Universiteit van Amsterdam en legt de problemen in ieder geval heel veel beter uit dan ik het hier op FOK in eigen woorden probeer te vertalen.
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
pi_212429540
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2024 21:39 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ik verbaasde me al dat ik meerdere posts kon doen zonder een sneer..

Anyway, posten op Fok kost niet zoveel tijd.
Althans mij niet.
Geen sneer, meer een observatie :)
Lach met een schone bips
pi_212429555
Dit is de genie van het decennia 2020-2030.
Hij haalde de hele wetenschap overhoop door eigen onderzoek op Facebook en WikiLeaks te houden: Gerrit.
Vakman pur sang
pi_212429560
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2024 21:41 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Maar wel veel besproken als genie.
Heb je ook niet veel aan als je dood bent toch?
Lach met een schone bips
pi_212429579
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2024 21:42 schreef Lospedrosa het volgende:
Dit is de genie van het decennia 2020-2030.
Hij haalde de hele wetenschap overhoop door eigen onderzoek op Facebook en WikiLeaks te houden: Gerrit.
Hoe widde gij da ik Gerrit heet?
Lach met een schone bips
pi_212429587
quote:

[..]
Maar wat brengt het jou?

Je weet toch niet wat mijn motivatie is en wat het mij brengt? En die prikjes zijn sowieso maar zo'n klein stukje van de hele puzzel, ik ben daar niet specifiek op gefocust.
pi_212429680
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 21:45 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Je weet toch niet wat mijn motivatie is en wat het mij brengt? En die prikjes zijn sowieso maar zo'n klein stukje van de hele puzzel, ik ben daar niet specifiek op gefocust.
Maar wat brengt het jou?
pi_212429699
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 21:41 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Pfff Dat is een moeilijk verhaal. Voor mij. Daarom moet je uitloggen van FOK he? ;)
Maar een betere poging dan het frikandelverhaal van Hugo. Dat is zeker.

Ff mijn kladblokje erbij gepakt:
De hulpstof PEG is dus lichaamsvreemd en dat veroorzaakt een soort kettingreactie waardoor de bloedvaten verwijden. Over het mrna vaccin is ontdekt dat in het rijtje aminozuren dat het spike moet vormen voorbeeld-> augccguacg van de gevormde nucleotide overal de "u" (uridine) hebben vervangen met een "Ψ" (pseudo uridine) voorbeeld --> aΨgccgΨacg

In de mrna is 178 keer de "u" vervangen met een "Ψ"

Het (N1-methyl-Pseudouridine (N1-methyl-Ψ) --- is het stukje code dat er in is geplaatst. Het gevolg is dat mrna wel spike kan produceren maar kennelijk moeilijk kan worden afgebroken. De lipo nano partikels verdwijnen dus in de bloedbaan. Dat wil je niet. De mrna heeft door de pseudo uridine dus een veel langere halfwaarde tijd tot afbraak. De lol duurt dus veel te lang. En het zou in de armspier moeten blijven zitten.

Na inoculatie met de mrna (dat in dit geval dus codeert voor SARS COV2 (spike) werd bekent dat de geïnfecteerde en dus ten dode opgeschreven cellen nauwelijks nog interferon presenteerden, want dat doen dode cellen om het immuunsysteem kenbaar te maken waardoor ze stierven en daardoor dus moeizaam de CD4 (helper T cellen) CD8 (killer T cellen) lymfocyten aan het werk zetten om een juiste afweer te maken, doordat dendritische cellen de lymfklieren nauwelijks tot niet konden bereiken en macrofagen (grote eters van pathogenen) daar bovenop de verkeerde instructies krijgen voor zover ze die al kregen waardoor bijvoorbeeld kanker aanzienlijk minder tegenstand ondervind om zich te ontwikkelen.
[..]
100%. Dat mag eigenlijk maar minimaal een paar uur tot een dag duren,. Dat is ruim voldoende voor de geheugen cellen om een volgende besmetting van Covid te herkennen en een afweer in start te zetten. Geen 15 maanden ofzo. En zeker niet door heel je lichaam.

De langste halfwaarde tot afbraak mij bekend was naar zeggen 15 maanden (!) na inoculatie.

Het meeste heb ik van o.a. Pierre Capel. Emeritus hoogleraar in de experimentele immunologie aan de Universiteit Utrecht. Hij studeerde Biochemie aan de Faculteit Wiskunde en Natuurkunde van de Universiteit van Amsterdam en legt de problemen in ieder geval heel veel beter uit dan ik het hier op FOK in eigen woorden probeer te vertalen.
Een halfwaarde van 15 maanden is idd bizar, maar het lichaam voert die rommel toch wel heel langzaam af dus. Dat wist ik niet en is toch wel iets positiefs. Pierre Capel ken ik wel, maar nog niet bijster veel van hem bekeken/gelezen. Ga ik eens doen, thx voor de tip!
pi_212429700
quote:

[..]
En die prikjes zijn sowieso maar zo'n klein stukje van de hele puzzel
Exact.
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
pi_212429767
quote:

[..]
Dus er is “een puzzel” en die ben jij aan het “oplossen”?
Vakman pur sang
pi_212429806
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2024 22:01 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Jij niet dan? Bijzonder.
― Thomas Sowell
pi_212429843
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2024 22:01 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Er zijn mensen die hun twijfels hebben en die gaan op onderzoek uit, die mensen verzamelen zich ook en komen tot conclusies.. Eerste conclusie is dus dat er wellicht iets niet klopt en gaan niet zonder meer uit van de informatie die de overheid geeft. Men mag zelf denken toch? En als er latere berichten komen uit andere media die niet van de overheid zijn gaan ze verder zoeken. En terecht ook, dat zou ieder vrij mens mogen doen.. En zo krijg je "connecting the dots" Dat is het eigenlijk in een notendop.

De tijd zal ons leren wie gelijk heeft gehad :)
Lach met een schone bips
pi_212429899
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 22:08 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Er zijn mensen die hun twijfels hebben en die gaan op onderzoek uit, die mensen verzamelen zich ook en komen tot conclusies.. Eerste conclusie is dus dat er wellicht iets niet klopt en gaan niet zonder meer uit van de informatie die de overheid geeft. Men mag zelf denken toch? En als er latere berichten komen uit andere media die niet van de overheid zijn gaan ze verder zoeken. En terecht ook, dat zou ieder vrij mens mogen doen.. En zo krijg je "connecting the dots" Dat is het eigenlijk in een notendop.

De tijd zal ons leren wie gelijk heeft gehad :)
Tja of je moet geen zin hebben in puzzelen natuurlijk, maar lethargie kan het verschil uitmaken tot het vieren van Valentijnsdag of het vieren van Sint Juttemus. ;)
― Thomas Sowell
pi_212429926
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 22:13 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Tja of je moet geen zin hebben in puzzelen natuurlijk, maar lethargie kan het verschil uitmaken tot het vieren van Valentijnsdag of het vieren van Sint Juttemus. ;)
Die laatste staat symbool voor het covid complot.
pi_212429935
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2024 22:13 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Het is maar net wat je wil, klakkeloos in alles mee gaan of jezelf ook dingen blijven afvragen.. Die keus is aan ieder individu.
Lach met een schone bips
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')