Absoluut. Die gunde ik het ook echt, heel mooi.quote:Op maandag 12 februari 2024 08:10 schreef Tarado het volgende:
Lichtpuntje van de avond was Haller, echt leuk voor die jongen.
Jeetje, twee mensen op het internet zeggen iets, het is me allemaal watquote:Op maandag 12 februari 2024 09:05 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ajax ‘supporters’ . Ben wat lui vanmorgen vanwege carnaval ( @:scorpie ) dus ik knip onderstaande print even uit een ander topic. Internet staat er vol mee, zelfs hier op ons mooie forumpje.
[ afbeelding ]
De vraag is waarom jij in de ontkennende fase zit?
Goed dat je met de aanhalingstekens zelf het antwoord al geeft.quote:Op maandag 12 februari 2024 09:05 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ajax ‘supporters’ . Ben wat lui vanmorgen vanwege carnaval ( @:scorpie ) dus ik knip onderstaande print even uit een ander topic. Internet staat er vol mee, zelfs hier op ons mooie forumpje.
[ afbeelding ]
De vraag is waarom jij in de ontkennende fase zit?
Insert Iraakse minister plaatje.quote:Op maandag 12 februari 2024 09:06 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
chart images free
Knap geleerd op de dagbestedingquote:Op maandag 12 februari 2024 09:06 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
chart images free
We beginnen eens met de Champions League deelname in 2020.quote:Op maandag 12 februari 2024 09:07 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat hebben we verder aan de KNVB te danken?
Ga jij als Calimero met carnaval?quote:Op maandag 12 februari 2024 09:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
We beginnen eens met de Champions League deelname in 2020.
Heel internet staat vol met schuimbekkende Ajacieden! Is toch leuk zo op de maandagmorgen.quote:Op maandag 12 februari 2024 09:07 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Jeetje, twee mensen op het internet zeggen iets, het is me allemaal wat
Kippenvel.quote:Op maandag 12 februari 2024 08:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik dacht dat het er al lang was, maar goed heeft weinig zin om te zeuren als je zo speelt.
Lichtpuntje van de avond was Haller, echt leuk voor die jongen.
Nee als doellijntechnologie.quote:Op maandag 12 februari 2024 09:09 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ga jij als Calimero met carnaval?
Met de groeten van Daley Blind. Vieswoest al die PSV'ers toenquote:Op maandag 12 februari 2024 09:10 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee als doellijntechnologie.
Je kan als Jeroen Zoet gaan.quote:Op maandag 12 februari 2024 09:10 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee als doellijntechnologie.
ZO DANquote:Op maandag 12 februari 2024 09:12 schreef de_boswachter het volgende:
Fijne maandag nog hé boys! En succes in de CONFERENCE LEAGUE deze week! Latersssss.
Ik word altijd heel moe van het besef dat er veel mensen zijn die echt zo denken.quote:Op maandag 12 februari 2024 09:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Heel internet staat vol met schuimbekkende Ajacieden! Is toch leuk zo op de maandagmorgen.
volgend jaar ook conference leaguequote:Op maandag 12 februari 2024 09:12 schreef de_boswachter het volgende:
Fijne maandag nog hé boys! En succes in de CONFERENCE LEAGUE deze week! Latersssss.
Stiekem slaapt boswachter gewoon onder een Ajax dekbed. Hoe anders krijgt hij allemaal Ajax nieuws op zijn tijdslijn?quote:Op maandag 12 februari 2024 09:13 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik word altijd heel moe van het besef dat er veel mensen zijn die echt zo denken.
Dus zelfs als je 4 jaar terug gaat, kan je nog niets verzinnen om je stelling mee te onderbouwen?quote:Op maandag 12 februari 2024 09:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
We beginnen eens met de Champions League deelname in 2020.
Dan moeten ze nog even wat zeilen bijzetten hoor.quote:Op maandag 12 februari 2024 09:30 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
volgend jaar ook conference league
Dat is wel in the pocket denk ik nu Feyenoord de beker gaat winnen, op meer zou ik momenteel geen geld zetten.quote:Op maandag 12 februari 2024 11:31 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dan moeten ze nog even wat zeilen bijzetten hoor.
ja dat dnek ik ook wel. Dan is plaats 6 play offs en we worden minimaal 5e wel. Ben na gisteren wel minder zeker van die 4e plaats hoewel az het ook wel aan het weggeven is.quote:Op maandag 12 februari 2024 11:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is wel in the pocket denk ik nu Feyenoord de beker gaat winnen, op meer zou ik momenteel geen geld zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |