Goed bezig Herman!quote:Op zondag 11 februari 2024 02:51 schreef NailQueen het volgende:
Zo, het pareltjestopic heeft ook weer wat voorraad.
Ik heb enorm met haar te doenquote:
Ik zou ook niet weten waarom ze het niet zou willen. Dacht ook dat de regel vorig jaar was ingevoerd dat als je wint je automatisch gaat en je daar van tevoren mee moet instemmenquote:Op zondag 11 februari 2024 10:20 schreef Greys het volgende:
Ze gaat gewoon ja tegen tegen het Songfestival toch? Niet dat Geolier straks alsnog gaat.
Ze heeft nu ook alles wel geprobeerd.. denk dat het ook moeilijker is nu omdat ze als de favoriet begon.quote:
Het zal ook zeker wel, maar dan kunnen ze die 'officile vraag' vandaag tijdens de persconferentie net zo goed schrappen toch?quote:Op zondag 11 februari 2024 10:26 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Ik zou ook niet weten waarom ze het niet zou willen. Dacht ook dat de regel vorig jaar was ingevoerd dat als je wint je automatisch gaat en je daar van tevoren mee moet instemmen
Misschien is het weer een Italiaans traditie dingetjequote:Op zondag 11 februari 2024 10:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Het zal ook zeker wel, maar dan kunnen ze die 'officile vraag' vandaag tijdens de persconferentie net zo goed schrappen toch?
Hahaha ja dan hebben ze weer iets te tweeten.quote:Op zondag 11 februari 2024 10:37 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Misschien is het weer een Italiaans traditie dingetje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |