Had je liever Cyan Kicks als winnaar gehad?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:16 schreef Cyan9 het volgende:
Ik vind dit vreselijk. Echt zo slecht.
Nee, al was dat iets minder vreselijk geweest. Dit doet me echt denken aan de twijfelachtige kwaliteit van de vroege 2000's.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:18 schreef H_T het volgende:
[..]
Had je liever Cyan Kicks als winnaar gehad?
Ja samequote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:20 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Nee, al was dat iets minder vreselijk geweest. Dit doet me echt denken aan de twijfelachtige kwaliteit van de vroege 2000's.
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:13 schreef Fred_B het volgende:
Ja, in elk geval een finalist. Geen idee wat de jury hier dan nog aan gaat geven.
Nee, er zat niet echt wat tussen dit jaar.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:21 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja same![]()
nouja het is ook niet dat ik een ander nummer nu mis gelukkig, maar ik hoor het ook niet.
Ja same, ik vind dit echt van het schijtlollige niveau als die piraten uit Estland of Leto Svet uit Estland. Vraag me ook af of het de finale haalt als ze Windows niet mogen gebruiken. Zitten wel in de sterkere halve finale met landen met grote diaspora. Wel in de - tot nu toe- zwakkere tweede helft.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:20 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Nee, al was dat iets minder vreselijk geweest. Dit doet me echt denken aan de twijfelachtige kwaliteit van de vroege 2000's.
Windows95 kan op zich inspelen op het sentiment bij de doorgaans wat oudere juryleden. Maar goed, dit zal wel 18e ofzo worden, dus zo veel maakt het ook weer niet uit.quote:
Ik wilde al vragen of het kwartje bij jou al gevallen was inmiddels maar ook nog niet dus, ik zit er ook nog hetzelfde bijquote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:21 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja same![]()
nouja het is ook niet dat ik een ander nummer nu mis gelukkig, maar ik hoor het ook niet.
Ja je kunt nu zoiets weer sturen terwijl de finale normaal kansloos was. Hopelijk slaat dat in de toekomst niet door.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 23:03 schreef molloot200 het volgende:
Het is ook dat ik niet echt een favoriet had hier. Wel mooi. Maar laat ook wel een beetje zien wat het doet als je geen jury meer in de semi’s stopt
Noemen ze de UK nou GB in Finland? 🤔quote:
Als hij kon zingen wel. Maar vooral die gozer die erbij zit is zo vals als een kraai. Denk dat het niks wordt.quote:Op zondag 11 februari 2024 09:46 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Voorrondes in de andere landen kunnen stopgezet worden, we hebben een winnaar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |