Maar echt, nog niet misschienquote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahaha ja die wel.
Nee maar echt, niemand vanavond haalt het bij hem en ChaChaCha. In de verste verten niet.
Nee, de liedjes zijn niet veel. Wel jammer, want de show is verder prima.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahaha ja die wel.
Nee maar echt, niemand vanavond haalt het bij hem en ChaChaCha. In de verste verten niet.
Eens.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:56 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, de liedjes zijn niet veel. Wel jammer, want de show is verder prima.
Is de pina colada op of is dit voor het echte alloragevoel?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:56 schreef NailQueen het volgende:
Zo en nu gooi ik de processofles open
Hele fles gaat eraan?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:56 schreef NailQueen het volgende:
Zo en nu gooi ik de processofles open
Ik was al een beetje bang dat de lat te hoog lag. Maar het zijn zeker geen slechte nummersquote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Eens.
Nou ligt de Käärijälat ook wel bizar hoog natuurlijk.
Ja, maar het publiek is natuurlijk anders verdeeld, ipv 12 maximaal.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:58 schreef Momo het volgende:
[..]
Meer dan verhouding dan 3x70 van Sara
The Rasmus had aan 310 genoeg om te winnen, maar ik weet niet of het systeem toen hetzelfde was. Blind Channel en Kaarija hadden veel meer, maar ook een behoorlijke landslidequote:
Dit inderdaad. Met slechts 27 voor Sini blijft er nog veel over.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:59 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, maar het publiek is natuurlijk anders verdeeld, ipv 12 maximaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |