Hierna een optreden en dan nog een filmpje en dan de juryvotes en DAN Käärijä.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:12 schreef NailQueen het volgende:
Kan iemand mij roepen als de babyhulk er is? Ik blijf in Italie
ga ik proberen.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:12 schreef NailQueen het volgende:
Kan iemand mij roepen als de babyhulk er is? Ik blijf in Italie
Hopelijk wel een van die twee, jou nog niet op beeld gezien.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:12 schreef Cee het volgende:
Publiek ging hier in elk geval het luidst los bij Paskana en No Rules.
Ditquote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:06 schreef grazz het volgende:
Windows95man of Sara graag, liefst Sara
quote:
Als ik het zo lees was het niet heel anders dan toen ik bij jou op bezoek was?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:11 schreef MMF93 het volgende:
Ik ga voor Sara of Cyan. Windowsmeneer moet nog landen bij mij, weet nog even niet waar ik nou net getuige van ben geweest
Handig, zo'n insiderquote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Hierna een optreden en dan nog een filmpje en dan de juryvotes en DAN Käärijä.
Hij viel op in een relatief matige editie.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:17 schreef MMF93 het volgende:
Legt iemand mij eens uit waarom we fan zijn van Windowsmeneer? Kijken of ik dan mee kan fangirlen voor het geval hij straks wint
Gezellige chaosquote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:17 schreef MMF93 het volgende:
Legt iemand mij eens uit waarom we fan zijn van Windowsmeneer? Kijken of ik dan mee kan fangirlen voor het geval hij straks wint
Ik zie het!quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:17 schreef NailQueen het volgende:
@:Greys feestje met Dargen nu in Sanremo
Oh jij bent daar ook gewoon "even"quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Hierna een optreden en dan nog een filmpje en dan de juryvotes en DAN Käärijä.
Vanmiddag ook de repetitie gezien.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:19 schreef grazz het volgende:
[..]
Oh jij bent daar ook gewoon "even"wat gaaf !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |