Dit lijkt me gewoon een beetje kandidaat-mollen. Wat meer aandacht is natuurlijk nooit weg.quote:Op woensdag 14 februari 2024 19:48 schreef Nexum het volgende:
Ze twijfelen nog wel of ze willen gaan
https://x.com/luismesacab(...)vLRjoxKJG3Na8g3Df7bw
Ik zou eerder constateren dat dit het jaar van de vrouwelijke artiesten is.quote:Op donderdag 15 februari 2024 18:43 schreef Spumonisal het volgende:
Het wordt echt zo'n lang leve de lol jaar he?
Ik zie deze post nu pas maar jaquote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:45 schreef Momo het volgende:
[..]
Zouden @:Thrts en @:molloot200 weten wie clippy is?
Ja klopt hoor. Maar is meer mijn gevoel denk ik? Vind er tot nu toe niet echt iets geweldigs bij zitten. En dan reken ik Finland tot de lange leve de lol bijdrages, waarbij ik meteen denk dat NL ook iets in die jaren 90 trant (dance of hakkuh etc) gaat sturen. En dan meer van het blije soort zeg maar.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 17:19 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik zou eerder constateren dat dit het jaar van de vrouwelijke artiesten is.
Het is wel zo dat ze voor het NSF hadden al aangegeven om sowieso te gaan, dus dit voelt voor mij toch vooral om voor de bühne even het goede te doen, maar niet dat ze zich in werkelijkheid nou zo verschrikkelijk veel zorgen maken.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 12:22 schreef Greys het volgende:
Over de enorme druk die ze voelen door grote hoeveelheid reacties om ESF te boycotten. Dat ze dat na nadenken niet gaan doen maar wel dan gaan proberen druk uit te oefenen op de EBU om Israël niet mee te laten doen. En dat ze de boycotreacties zullen blijven houden tot aan het Eurovisie omdat het er niet op lijkt dat de EBU ze gaat bannen.
Leuk jaar zo voor de deelnemers.![]()
[x]https://twitter.com/yleuutiset/status/1759886143963762700[/x]
Oh dat eerste wist ik niet, dat ze sowieso al zouden gaan. Maar kan me toch wel voorstellen dat die hele kuddes reacties op de socials tegen de deelnemers ze veel druk geven om er toch (weer) even iets over te zeggen.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het is wel zo dat ze voor het NSF hadden al aangegeven om sowieso te gaan, dus dit voelt voor mij toch vooral om voor de bühne even het goede te doen, maar niet dat ze zich in werkelijkheid nou zo verschrikkelijk veel zorgen maken.
Een beetje als deze oude reclame
Volgens ESCUnited gaven ze in de persconferentie voor de Finse finale in elk geval aan dat ze wel zouden gaan.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 15:46 schreef Cee het volgende:
Ze hebben nooit aangegeven sowieso te gaan. Ze zouden er over nadenken. Dus vandaag is het pas echt officieel.
En daarna volgde een hausse aan negatieve reacties waardoor ze weer gingen twijfelen.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 15:57 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Volgens ESCUnited gaven ze in de persconferentie voor de Finse finale in elk geval aan dat ze wel zouden gaan.
[x]https://twitter.com/escunited/status/1756341313048367327[/x]
Ik zou er geen minuut rouwig om zijn.quote:Op zondag 31 maart 2024 10:05 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Dit is wel dramatisch slecht live.
Ik zie dit best wel als een mogelijke surprise NQ.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |