SPOILER: ... van de F1 :POm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Random citaat van Finkersquote:
Sallyke!quote:Op zaterdag 10 februari 2024 16:05 schreef Sally het volgende:
Wonder wonder, ik leef nog menschen.
Oeps ik heb echt een gat in de dag geslapen?!Het tijdstip van bijna half vier is zelfs voor mij uitzonderlijk! Ik heb het blijkbaar echt nodig... Maar blij dát ik kon slapen.
Maar dus nog Heul Veul pijn aan de keel., en hoesten zal er ook wel bij zitten zometeen
Hai.quote:
Deze kende ik niet van hem, maar het is sowieso een citaat die al wel wat ouder is.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 16:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Random citaat van Finkers
Ik had een andere maar die paste nietquote:Op zaterdag 10 februari 2024 16:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Deze kende ik niet van hem, maar het is sowieso een citaat die al wel wat ouder is.
Ja wonderen....hij is behoorlijk religieus en dat stond me in de Nieuwejaarsconference behoorlijk tegen.
M'n broer en ik zijn naar de try-out geweest en toen was hij behoorlijk over het geloof aan het preken. Het publiek vond dat duidelijk minder leuk en daar is flink wat uit geknipt voor de uitzending op tv.
Dat laatstequote:Op zaterdag 10 februari 2024 16:08 schreef Sally het volgende:
[..]
Hai.
Had je dan vanmorgen mn post dat ik me omdraaide weer gemist?!
Of.... wilde je me niet wakker maken, dat kan ook nog!![]()
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oooh, da's lief!![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Welke dan?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 16:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik had een andere maar die paste niet
[..]
Dat laatste
Bijna alle dieren hebben een maandelijkse cyclus, behalve natuurlijk de weekdieren.quote:
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 16:16 schreef Sally het volgende:
[..]Ja echtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oooh, da's lief!![]()
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 16:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Bijna alle dieren hebben een maandelijkse cyclus, behalve natuurlijk de weekdieren.
[..]
Ja echt
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 16:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Bijna alle dieren hebben een maandelijkse cyclus, behalve natuurlijk de weekdieren.
Errug Liehieffffffquote:[..]
Ja echt
cabaret leeft minder dan vroeger, heb ik het idee.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 17:05 schreef ToT het volgende:
Heel veel mensen blijven er bij: geen enkele cabaretier is zo quote-waardig als Finkers!
Youp had ook goede dingen, maar minder van die one-liners.
En tegenwoordig? Ja er zitten echt wel grappige types tussen, maar gooi maar eens een paar zinnen van hen rond in een kroeg, en 97% zit je schaapachtig aan te kijken voor ze hun biertje weer aan de lippen zetten.
True.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 17:12 schreef Sally het volgende:
[..]
cabaret leeft minder dan vroeger, heb ik het idee.
Teeuwen vond ik zó veel minder (grof, vulgair) dat ik het niet meer keek. Kan er niet geheel over oordelen dus, maar Hansje kan NIET tippen aan grootheden als Toon Hermans, Wim Kan, Herman Finkers, Youp van het Hek. En mss Freek de Jonge.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 17:15 schreef ToT het volgende:
IK krijg Hans Teeuwen via de wandelgangen hier ingefluisterd.
Volkomen mee eens hoor!quote:Op zaterdag 10 februari 2024 17:20 schreef Sally het volgende:
[..]
Teeuwen vond ik zó veel minder (grof, vulgair) dat ik het niet meer keek. Kan er niet geheel over oordelen dus, maar Hansje kan NIET tippen aan grootheden als Toon Hermans, Wim Kan, Herman Finkers, Youp van het Hek. En mss Freek de Jonge.
Zoveel fijnzinnigheid als die ten toon kunnen stellen...
Zelf de gristelijke ondertoon van Finkers niet zo gemerkt in de jaren dat ik hem volgde en o.a. ook naar voorstellingen van hem ben geweest. (toen het nog te betalen was![]()
)
Bert Visscherquote:Op zaterdag 10 februari 2024 17:05 schreef ToT het volgende:
Heel veel mensen blijven er bij: geen enkele cabaretier is zo quote-waardig als Finkers!
Youp had ook goede dingen, maar minder van die one-liners.
En tegenwoordig? Ja er zitten echt wel grappige types tussen, maar gooi maar eens een paar zinnen van hen rond in een kroeg, en 97% zit je schaapachtig aan te kijken voor ze hun biertje weer aan de lippen zetten.
Eens.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 17:12 schreef Sally het volgende:
[..]
cabaret leeft minder dan vroeger, heb ik het idee.
Visscher, Myjer,.... wel grappig maar dodelijk vermoeiend (zegt de ADD/ADHD'er zelfquote:
Ja Bert is geweldig!quote:Op zaterdag 10 februari 2024 17:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Bert Visscher
[..]
Eens.
Visscher en Myjer zijn dan wel weer gif- of filmpje waardigquote:Op zaterdag 10 februari 2024 17:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja Bert is geweldig!
Niet quote-waardig omdat hij echt een enorme spraakwaterval is!
En daar zijn helaas weinig goeie en nieuwe van te vinden.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 17:25 schreef Sally het volgende:
[..]
Visscher en Myjer zijn dan wel weer gif- of filmpje waardig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |