We worden beflikkerd.quote:Op zondag 11 februari 2024 12:11 schreef Pino112 het volgende:
Geen livebeelden blijkbaar, chat is ziedend.
Was Oman niet wat natter/groener dan de rest daar?quote:Op zondag 11 februari 2024 12:15 schreef Dale__Cooper het volgende:
Is dit soort regenval een keer per jaar @:Deebee ?
Wel een paar keer per jaar, maar als het eenmaal gaat dan stroomt het ook direct over. Helemaal in Oman, met die bergen, droogstaande wadis zijn dan direct diepe rivieren, vrij gevaarlijk.quote:Op zondag 11 februari 2024 12:15 schreef Dale__Cooper het volgende:
Is dit soort regenval een keer per jaar @:Deebee ?
Die rijdt overal vooraan ineensquote:Op zondag 11 februari 2024 12:24 schreef The_Undertone het volgende:
Als Jenno Berckmoes of all places 9e wordt, moeten we het misschien ook wel een beetje relativeren
Zes volgens mij gewoon. De namen uit de live.quote:Op zondag 11 februari 2024 12:25 schreef franklop het volgende:
Blijkbaar 60 man vooruit in Turkije? Of worden we beflikkerd door Steef?
Ergens een typo geweest dus. Komt een plekje vrij bij PCSquote:Op zondag 11 februari 2024 12:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zes volgens mij gewoon. De namen uit de live.
Ja die rijdt zo ongeveer overal top -10quote:Op zondag 11 februari 2024 12:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Die rijdt overal vooraan ineens
Motief aanwezig iigquote:Op zondag 11 februari 2024 12:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nieuwe wonderbenzine bij PatLef
Steef maakt de laatste tijd veel van dit soort fouten.quote:Op zondag 11 februari 2024 12:28 schreef franklop het volgende:
[..]
Ergens een typo geweest dus. Komt een plekje vrij bij PCS
Het staat er ook gewoon nog steedsquote:Op zondag 11 februari 2024 12:58 schreef Felagund het volgende:
[..]
Steef maakt de laatste tijd veel van dit soort fouten.
Nu niet meer, hij leest mee!quote:Op zondag 11 februari 2024 13:00 schreef franklop het volgende:
[..]
Het staat er ook gewoon nog steeds
Een zegequote:
https://www.procyclingstats.com/race/tour-de-france/2023/stage-1quote:Op zondag 11 februari 2024 14:44 schreef Koffieplanter het volgende:
Zit een beetje in m'n geheugen te graven en volgens mij is dit pas de eerste keer dat Van Aert een wegkoers rijdt in Spanje, opvallend.
Lijkt mij een verstandige beslissing als je kijkt hoe de gravelstroken erbij liggen.quote:Op zondag 11 februari 2024 12:13 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ twitter ]
Geen halve veldrit helaas morgen, altijd tegen Wout.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |