Mwah.quote:
Dat is zo.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 00:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Er zijn er meer met onzichtbare duetpartners vanavond, ook die covers zingen van hun eigen nummers en zo, dus maak je maar nergens druk over. Het is Sanremo, rules and or logic do not apply here.
Ik waardeer je enorm, Momo.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 00:03 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuke stijl heeft Angelina![]()
En wat leuke plaatjes voor @:Strani
Ja vind dat ook wat apart, omdat daar al een orkest zit. Een koor ofzo okéquote:Op zaterdag 10 februari 2024 00:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is zo.
(En toch vind ik het een tikkeltje narcistisch ofzo.)
Ja, ik vind het ook wel wat raar.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 00:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is zo.
(En toch vind ik het een tikkeltje narcistisch ofzo.)
Gaat idd iets niet lekkerquote:
Ze lijkt soms wel een beetje op Karsuquote:Op zaterdag 10 februari 2024 00:03 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuke stijl heeft Angelina![]()
En wat leuke plaatjes voor @:Strani
Moet je naar bed ofzoquote:Op zaterdag 10 februari 2024 00:03 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja godver George ik dacht dat is helemaal jouw type
Ja, die heeft ook een hele mooie stijl van kleding.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 00:05 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ze lijkt soms wel een beetje op Karsu
Die ziet er ook goed uit voor 38 jaarquote:Op zaterdag 10 februari 2024 00:06 schreef Strani het volgende:
@:Momo ik moet trouwens wel zeggen dat ik qua looks meer onder de indruk ben van Annalisa. Angelina is ook heel knap maar meer een voorkeursdingetje.
Lijkt wel vals die toon, maar zal wel zo horen?quote:
Ja wow, die staat ook echt allesquote:Op zaterdag 10 februari 2024 00:07 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ja, die heeft ook een hele mooie stijl van kleding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |