En zodra je dat zegt krijg je meteen een grotere versie, ze probeert je duidelijk iets duidelijk te maken Strani.quote:
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 23:56 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Wacht, haar vader heet Mango Mango?
Mango, stage name of Giuseppe Mango (6 November 1954 – 8 December 2014)quote:Op vrijdag 9 februari 2024 23:56 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Is haar vader een Pokémon?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 23:56 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Nee, Pino Mangoquote:Op vrijdag 9 februari 2024 23:56 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Een orkest was het duet partnerquote:Op vrijdag 9 februari 2024 23:57 schreef Greys het volgende:
Ik miste even het grootste deel van Angelina maar deed ze een duet met zichzelf of waar was haar duetpartner?
De duetpartner was het strijkkwartet.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 23:57 schreef Greys het volgende:
Ik miste even het grootste deel van Angelina maar deed ze een duet met zichzelf of waar was haar duetpartner?
Hm. Sorry maar dat vind ik dan weer niet helemaal fair in een duettenstrijd.quote:
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 23:56 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Het wordt laat want ik moest hier veel te hard om lachenquote:
De mods hier DM'en mij altijd dat ze jou niet serieus nemen dus ik zit er niet mee.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 23:59 schreef Strani het volgende:
[..]
TR gemacht natuurlijk, dat snap je wel.
Ik maar serieus antwoord gevenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 23:59 schreef Em31 het volgende:
[..]
[..]
Het wordt laat want ik moest hier veel te hard om lachen
Ik ga toch maar weer eens kijken of ik het modschap ergens weer kan oppakkenquote:Op zaterdag 10 februari 2024 00:00 schreef Em31 het volgende:
[..]
De mods hier DM'en mij altijd dat ze jou niet serieus nemen dus ik zit er niet mee.
Er zijn er meer met onzichtbare duetpartners vanavond, ook die covers zingen van hun eigen nummers en zo, dus maak je maar nergens druk over. Het is Sanremo, rules and or logic do not apply here.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 00:00 schreef Greys het volgende:
Oh ja nee het kon me dit jaar weinig schelen wie er gaat dus hup Angelina met je soloduet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |