Ja dat is dus al een aantal keer voorbij gekomen, pensioenfondsen hadden vroeger een stuk minder koppelingen en wísten bv helemaal niet van het bestaan van TS af ten tijde vh overlijden.quote:Op woensdag 6 maart 2024 23:22 schreef Bucketlist het volgende:
Ik vind het wel schofterig hoeveel moeite je moet doen. Zij zijn nalatig geweest door jou niet aan te schrijven.
Hoe kun je fucking als pensioenfonds met droge ogen aan mij zeggen dat 18eu x10 jaar , 34 euro is. Dit is echt walgelijk.quote:
Netto/bruto en aftrek administratiekosten?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 17:16 schreef roos94 het volgende:
[..]
Hoe kun je fucking als pensioenfonds met droge ogen aan mij zeggen dat 18eu x10 jaar , 34 euro is. Dit is echt walgelijk.
Bruto/netto zou kunnen maar dat maakt 180 euro nog geen 34 euro. Administratiekosten rekenen ze niet.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 17:31 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Netto/bruto en aftrek administratiekosten?
kan het zijn dat je of tien keer 18 euro (bruto) krijgtquote:Op vrijdag 8 maart 2024 17:49 schreef roos94 het volgende:
Nah ik laat het bij dit, geef me maar 34 euro, ik heb er echt geen zin meer in. Ik ga niet nog meer belminuten hieraan verspillen.
Snackbar!!!quote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:47 schreef roos94 het volgende:
Ik zie opeens dat ze de 34 euro al gestort hebben vandaag en er staat bij dat het een voorschot is?
wtf.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:47 schreef roos94 het volgende:
Ik zie opeens dat ze de 34 euro al gestort hebben vandaag en er staat bij dat het een voorschot is?
quote:
En bedankt, pensioenfondsquote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:30 schreef HiZ het volgende:
Ik heb ooit een wezenpensioen gehad. Dat leidde tot een terugvordering van DUO .
Ja, moest accuut een extra bijbaan nemen omdat mijn totale inkomen uitkwam op het bedrag van mijn huur gedurende 6 maanden.quote:
Veel kan ik er niet over vinden bij DUO maar enige inside-info leert me dat DUO dan tot 5 jaar terugkijkt.quote:De grondslag van de uitwisseling van gegevens vindt plaats op grond van art. 24a van de Wet register onderwijsdeelnemers (Wro) die op 1 oktober 2022 ingaat. Tot ingang van de wet geldt dispensatie voor de uitwisseling.
quote:Op maandag 15 april 2024 17:25 schreef roos94 het volgende:
Ik had een poos geleden ook een mail gestuurd naar beveiliging pensioen omdat me pa ook daar werkte.
Nu krijg ik een mail dat ik daar ook recht heb op wezenpensioen en of ik mijn gegevens wil sturen
Wordt dit meer of minder dan 34 euro
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Protège moi de mes désirs.
Tijd voor een postbus?quote:Op woensdag 12 juni 2024 09:57 schreef roos94 het volgende:
Ik zag in postnl app een brief van hen maar ongeveer 40% vd post komt hier nooit aan. Dus voor de zekerheid bel ik en vraag of ze via mail willen sturen. Nee dat mag nietik vraag of ze dan mij willen vertellen wat er in de brief staat. Nee dat mag niet per telefoon
(!) Ik moet wel al mijn gegevens, nog net niet mijn pincode en favoriete dessert, via mail naar hen sturen maar zij mogen mij niks sturen
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |