Maar wie zegt dat die indicatie klopt als ze er verder zo’n potje van maken?quote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:32 schreef roos94 het volgende:
[..]
Naja, mogelijk was het allemaal zwart ofzo. Maar dat ik zoveel moeite heb moeten doen, telefoontjes plegen, documenten opvragen, opsturen, zoeken naar bankafschriften, gesprekken met mbo, met de hogeschool. Voor 34 euro ? Nahh, had me van te voren gezegd wat het indicatiebedrag was en ik had het lekker laten gaan. Maar dat bedrag wilden ze perse niet vertellen. Deze grap heeft mij echt teveel tijd gekost, thanks pa![]()
Ja dit!quote:Op dinsdag 5 maart 2024 22:13 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar wie zegt dat die indicatie klopt als ze er verder zo’n potje van maken?
Ik ga zo weer bellen. Maar ik ben wel een beetje klaar met deze mensen eigenlijkquote:Op dinsdag 5 maart 2024 22:13 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar wie zegt dat die indicatie klopt als ze er verder zo’n potje van maken?
Het systeem is vast op een bepaalde manier geautomatiseerd en er rollen foute standaardbrieven uit.quote:Op woensdag 6 maart 2024 09:34 schreef roos94 het volgende:
[..]
Klopt, lekker veel zwart werken.
Maar hoe kunnen ze me steeds foute brieven blijven sturen?
Geweldig systeemquote:Op woensdag 6 maart 2024 09:51 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het systeem is vast op een bepaalde manier geautomatiseerd en er rollen foute standaardbrieven uit.
Verbaast ook weer niet echt dat ze geen standaardbrieven hebben voor jouw situatie.quote:
Man aan de telefoon zei dat hij regelmatig wezenpensioenen voorbij ziet komen die met terugwerkende kracht worden toegekend van jaren terug en dat hij nog nooit zoveel fouten bij elkaar heeft gezien.quote:Op woensdag 6 maart 2024 10:03 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Verbaast ook weer niet echt dat ze geen standaardbrieven hebben voor jouw situatie.
Vroeger was er geen koppeling met de het BRP/GBA. Van veel wezen van vroeger hebben ze dan ook geen gegevens. Nu dat het nieuwe pensioenstelsel komt zijn pensioenfondsen verplicht om hun data op orde te brengen en gaan ze met terugwerkende kracht een hele hoop uitzoeken. Grote kans dat dit de reden is dat je het nu pas te horen krijgt, en veel andere wezen en onvindbaren ook.quote:Op woensdag 6 maart 2024 10:09 schreef roos94 het volgende:
[..]
Man aan de telefoon zei dat hij regelmatig wezenpensioenen voorbij ziet komen die met terugwerkende kracht worden toegekend van jaren terug en dat hij nog nooit zoveel fouten bij elkaar heeft gezien.
Helaas zijn de mensen die je aan de telefoon krijgt niet altijd dezelfde als die de brieven doen uitgaan.quote:Op woensdag 6 maart 2024 10:09 schreef roos94 het volgende:
[..]
Man aan de telefoon zei dat hij regelmatig wezenpensioenen voorbij ziet komen die met terugwerkende kracht worden toegekend van jaren terug en dat hij nog nooit zoveel fouten bij elkaar heeft gezien.
En degenen die de brieven "ondertekend' hebben zijn meestal niet degenen die ze verstuurd hebben.quote:Op woensdag 6 maart 2024 10:48 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Helaas zijn de mensen die je aan de telefoon krijgt niet altijd dezelfde als die de brieven doen uitgaan.
Dat zijn ze zeker weten niet. Ze worden ondertekend door een manager/directeur operaties.quote:Op woensdag 6 maart 2024 11:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
En degenen die de brieven "ondertekend' hebben zijn meestal niet degenen die ze verstuurd hebben.
Dat is hetzelfde fonds als waar je post van hebt gehad. Als er in de jaren 80 verschillende waren dan zijn ze nu allemaal samen in deze.quote:Op woensdag 6 maart 2024 13:21 schreef roos94 het volgende:
Ik probeer het pensioenfonds van de bouw eind jaren 80 begin 90 te vinden maar ik vang bot
Ja maar vanaf 1 januari 2006 is het wezenpensioen 6% van het jaarlijkse pensioengrondslag. Hoe het percentage daarvoor was, geen idee, die 6% telt niet voor mij.maar het zal wel ruk zijnquote:Op woensdag 6 maart 2024 13:35 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde fonds als waar je post van hebt gehad. Als er in de jaren 80 verschillende waren dan zijn ze nu allemaal samen in deze.
Ja dat is dus al een aantal keer voorbij gekomen, pensioenfondsen hadden vroeger een stuk minder koppelingen en wísten bv helemaal niet van het bestaan van TS af ten tijde vh overlijden.quote:Op woensdag 6 maart 2024 23:22 schreef Bucketlist het volgende:
Ik vind het wel schofterig hoeveel moeite je moet doen. Zij zijn nalatig geweest door jou niet aan te schrijven.
Hoe kun je fucking als pensioenfonds met droge ogen aan mij zeggen dat 18eu x10 jaar , 34 euro is. Dit is echt walgelijk.quote:
Netto/bruto en aftrek administratiekosten?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 17:16 schreef roos94 het volgende:
[..]
Hoe kun je fucking als pensioenfonds met droge ogen aan mij zeggen dat 18eu x10 jaar , 34 euro is. Dit is echt walgelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |