Ik was Frison vergeten, maar die heeft een incident met een hond gehad (?) waarvan ze hopen dat hij binnen enkele weken herstelt.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 11:49 schreef Fretwork het volgende:
Met Powless, Kwiat, Turner, Kelderman, Baroncini, Le Berre, Moscon, Mihkels heb ik wel een lekkere groep aan de start staan de komende rondes.
Zou die hetzelfde hebben als Louvel?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
Er verdwijnen bij mij allerlei renners van de lijst. Geen idee wat er met Ferron aan de hand is. Zo slecht dit jaar.
Na de schorsing van Bonnamour heb ik een groot probleem in de Franse koersenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zou die hetzelfde hebben als Louvel?
Ik heb gelukkig het hele Franse circuit ingekocht in ronde 2quote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Na de schorsing van Bonnamour heb ik een groot probleem in de Franse koersen
Hier:quote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Op het eerste gezicht alleen renners in de Omloop:
De Buyst
Renard
Skujins
Arme tegenstanderquote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:20 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Hier:
Camino: Bernal
Omloop: WvA, Pidcock, Lampaert
Faun-Ardeche: Herrada, Berthet
Ik weet genoeg.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:20 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Hier:
Camino: Bernal
Omloop: WvA, Pidcock, Lampaert
Faun-Ardeche: Herrada, Berthet
Liever dat dan sprokkelaar Bennett die net wel genoeg scoort neem ik aan. Top 12 is genoeg mag ik aannemen? Dat blijkt nog geen zekerheidje, hij is 'gewoon' net zo slecht als vorig jaar. Hopelijk laat AG2R hem een paar kneuzenkoersen rijdenquote:
Dit wist ik nog niet toen ik het vanmiddag vroeg. Ik dacht dat we een Mes vs Wout duel gingen krijgen.quote:
Ik kwam er net achter dat Cavagna ook de UAE Tour rijdt. En dan 15e worden in de enige relevante etappequote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Liever dat dan sprokkelaar Bennett die net wel genoeg scoort neem ik aan. Top 12 is genoeg mag ik aannemen? Dat blijkt nog geen zekerheidje, hij is 'gewoon' net zo slecht als vorig jaar. Hopelijk laat AG2R hem een paar kneuzenkoersen rijdenWant zelds met de Decathlonbonus is het niks
Hij heeft meer punten gescoord dan mijn Milesi.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik kwam er net achter dat Cavagna ook de UAE Tour rijdt. En dan 15e worden in de enige relevante etappe
Die zie ik geen punten meer scoren
Laporte ontwaakt morgen uit zijn winterslaapquote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:20 schreef Pistolero het volgende:
@:Faraday01 nog wat leuke renners aan de start morgen?
Camino
Ardèche: Moniquet, Tizza
Omloop: Lazkano, Milan en Lutsenko
Alle ballen op Oier bij mij.
Liever ligt Loulou twee keer op asfalt. Ga dan maar gewoon Kwaremont zuipen of zoquote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hopelijk is Alaphilippe getriggerd door uitspraken van Don Pat. Fietsen moet je Julian
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |