verdommequote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En @:immerdebestebob wint nu van @:skysherrif, meer is er niet 'geflipt' nu het klassement eruit gehaald is.
Ik vind deze ronde niet leukquote:Op woensdag 21 februari 2024 18:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Een van de klassementsmannen is afgestapt, gelukkig nog twee over.
Nog 2 vlakke etappes. Dus nog 2x een 11e plek is genoegquote:Op donderdag 22 februari 2024 14:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
11 punten gezocht.
8-18 is ook wel sprokkelen voor gevorderden.
Ik geef voorkeur voor morgen top 5, maar 2x 11e is anders altijd nog een mogelijk scenario.quote:Op donderdag 22 februari 2024 14:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nog 2 vlakke etappes. Dus nog 2x een 11e plek is genoeg
Heb je nog meer renners die kans maken op punten deze speelronde?quote:Op woensdag 21 februari 2024 14:30 schreef franklop het volgende:
Zwiehoff net buiten de top 15. Zo kom ik niet voorbij @:momo
Stewart doet zijn best, maar vooral voor de puntentruiquote:Op donderdag 22 februari 2024 14:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heb je nog meer renners die kans maken op punten deze speelronde?
Als het lukt is het de eerste speelronde waarbij iedereen van de 0 af is.
Tegen @Mexicanobakker en Dylan van Baarle. Is het altijd tegen mij??quote:Op donderdag 22 februari 2024 13:55 schreef Pino112 het volgende:
Bedankt voor de antwoorden op de poll, lijkt me duidelijk zo.
Speelschema speelronde 10:
[ afbeelding ]
Die heb ik wel speciaal voor dit weekend, nog een paar weken ergens in april en het NK gekocht en dan is het wel klaar. Gaat denk ik ook in de verkoop als hij het NK niet rijdtquote:Op donderdag 22 februari 2024 15:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Tegen @:mexicanobakker en Dylan van Baarle. Is het altijd tegen mij??
Mijn opstelling is als volgt.quote:Op donderdag 22 februari 2024 16:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die heb ik wel speciaal voor dit weekend, nog een paar weken ergens in april en het NK gekocht en dan is het wel klaar. Gaat denk ik ook in de verkoop als hij het NK niet rijdt
Ik weet alleen dat Skjelmose de Drome Classic rijdt.quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:03 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Mijn opstelling is als volgt.
O Gran Camino
Niemand
Omloop
Boven, Liepins, Wright, Campenaerts
Faun
Ferron
En de ronde er na tegen @:gotenssj
KBK
Lamperti, Wright, Thijssen, Boven
Drome classic
Ferron
Samyn
Niemand
Laigueglia
Nog niemand voorlopig
Yes, gefixt.quote:Op donderdag 22 februari 2024 21:35 schreef baggerbaas het volgende:
@:Pino112 Er lijkt iets mis te gaan met de punten van Aniolkowski.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |