Sheffield!quote:Op maandag 12 februari 2024 11:21 schreef franklop het volgende:
In ronde 8 tegen @:knijn1985
Ik heb vooralsnog Velasco, M van den Berg in Portugal en Buitrago in Spanje.
Hij heeft in ieder geval Meeus en Waerenskjold in Portugal. Nog aanvullingen?
Hij stond bij mij nog 8e, dus je houdt net genoeg over.quote:Op woensdag 14 februari 2024 13:37 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ivan Romeo met een keurige 12e plek in Jaen was voldoende om Mani te verslaan. Romeo sprokkelt er goed op los. Ronde 8 met onder andere Evenepoel in de Algarve schijf ik ook vast op.
Van den Berg blijft Meeus voorquote:
Als het maar 1 rit is zou ik zeggen dat het als 1.x koers moet worden geregistreerd maar ik ken de officiele regels niet.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 13:31 schreef franklop het volgende:
Denk dat het gewoon etappe + AK wordt, koers blijft een 2.x natuurlijk
UCI zal het als een 2.x zien lijkt mijquote:Op vrijdag 16 februari 2024 14:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als het maar 1 rit is zou ik zeggen dat het als 1.x koers moet worden geregistreerd maar ik ken de officiele regels niet.
Ondanks dat ik het niet echt fair vind zal het dat wel worden ja, het is ook raar om ineens van de UCI-codes af te wijken.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 14:37 schreef franklop het volgende:
[..]
UCI zal het als een 2.x zien lijkt mij
2.x kan prima, de vraag zou moeten zijn of ze alleen punten voor de etappe geven of ook de volle mep voor het rondje. Ik verwacht het laatste, ik zou voorstander van het eerste zijn.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 15:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ondanks dat ik het niet echt fair vind zal het dat wel worden ja, het is ook raar om ineens van de UCI-codes af te wijken.
Dat zou wel weer heel karig zijn, maar ja gewoon de beslissing van de UCI volgen lijkt me wel het meest logisch, ongeacht of die karig is of niet.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 15:14 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
2.x kan prima, de vraag zou moeten zijn of ze alleen punten voor de etappe geven of ook de volle mep voor het rondje. Ik verwacht het laatste, ik zou voorstander van het eerste zijn.
Strafpunten in plaats van punten voor de top 15!quote:Op vrijdag 16 februari 2024 14:05 schreef Aguero het volgende:
Niet meetellen en nooit meer over praten.
Haha, volle mep dusquote:Op vrijdag 16 februari 2024 15:33 schreef knijn1985 het volgende:
Ter info: Ik heb Maxim van Gils in mijn team.
Like dus goedgekeurd!quote:Op vrijdag 16 februari 2024 15:34 schreef Pino112 het volgende:
In dat geval schrappen we de wedstrijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |