Heb je automatisch refresh van de PCS links?quote:Op zondag 11 februari 2024 18:10 schreef Pino112 het volgende:
Kleine toevoeging: als er achter de wedstrijd Ja staat bij Voltooid zijn alle uitslagen van de wedstrijd verwerkt.
https://fpcl.pino112.nl/speelschema.php
Nee dat (nog) niet.quote:Op zondag 11 februari 2024 18:11 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Heb je automatisch refresh van de PCS links?
Lekker bezig.quote:Op zondag 11 februari 2024 18:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee dat (nog) niet.
Wel heb ik ingebouwd dat ie alle uitslagen van de speelronde nogmaals controleert, omdat zeker vlak na de finish er nog wel eens niet goed staat op PCS.
Dat laatste geldt ook voor mijquote:Op zondag 11 februari 2024 21:30 schreef Bill_Hillie het volgende:
@:Pino112 volgens mij gaat er iets niet helemaal goed nu. Ik heb zowel speelronde 5 als 6 gewonnen, maar in speelronde 6 heb ik er volgens de stand ineens een verliespartij bij. Ook gaat er wat mis met het doelsaldo want ik heb in ronde 6 weer minder doelpunten voor als speelronde 5![]()
Zou je dat eens kunnen checken?
Ja denk dat 6 nog niet bijgewerkt was met de uitslag van 5 erin.quote:Op zondag 11 februari 2024 21:30 schreef Bill_Hillie het volgende:
@:Pino112 volgens mij gaat er iets niet helemaal goed nu. Ik heb zowel speelronde 5 als 6 gewonnen, maar in speelronde 6 heb ik er volgens de stand ineens een verliespartij bij. Ook gaat er wat mis met het doelsaldo want ik heb in ronde 6 weer minder doelpunten voor als speelronde 5![]()
Zou je dat eens kunnen checken?
Thnxquote:Op zondag 11 februari 2024 21:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja denk dat 6 nog niet bijgewerkt was met de uitslag van 5 erin.
Nu wel, plaatje zal ik even aanpassen. Thnx!
Ja duw me nog wat verder richting degradatiequote:Op maandag 12 februari 2024 17:19 schreef Sabata het volgende:
superknecht Kuss lekker in het spoor van Tratnik mee naar de punten. Zo zien we het graag
Zou wel zuur zijn mocht mijn Adriaatje mij de das om doen. Karma voor hem na twee seizoenen links te laten liggen.quote:Op maandag 12 februari 2024 18:30 schreef franklop het volgende:
@:Slobeend en ik met de hoogste scores in ronde 7 vooralsnog en dan ook nog tegen elkaar.
Altijd tegen ons.
Al heb ik wel beste papieren om met Oman hem nog in te halen!
quote:Op dinsdag 13 februari 2024 10:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
JE MOT HARDER TRAPPEN JOHANNES!!!!
Ik heb tot nu toe alleen Welten in de Algarve en Cosnefroy in Var.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 20:36 schreef hhh38 het volgende:
Fortunato en Martin ontwaken uit hun winterslaap!
Verder valt het tegen komende ronde. Verder dan die 2 en De Buyst kom ik niet.
WvA, Piddles en Sarreau in Portugal en Covi in Spanje. Maar WvA wil het rustig aan doen, dus ik reken er zeker niet op.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 20:46 schreef Pino112 het volgende:
@:Steven184
Var:
Lenny Martinez
A Paret Peintre
Volta
Politt
Vuelta
Antonio Fagundez
Denk dat ik het van de Var moet hebben, maar dat zal vast niet genoeg zijn met twee .Pro-rondjes
Edit: ah met WvA in de Volta is het bij voorbaat al kansloos. Weer een nederlaag erbij
Hij heeft geluisterd, negendes!quote:Op dinsdag 13 februari 2024 10:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
JE MOT HARDER TRAPPEN JOHANNES!!!!
Altijd tegen @Mexicanobakkerquote:Op woensdag 14 februari 2024 09:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Barguil doet ruim wat nodig is.
Mooi.
Dit is niet leuk.quote:Op woensdag 14 februari 2024 09:42 schreef franklop het volgende:
Al 3 speelrondes het hoogste aantal punten gehad
Algarvequote:Op woensdag 14 februari 2024 10:11 schreef Bill_Hillie het volgende:
Speelronde 7 was een enorme deceptie die ik zsm uit mijn geheugen wisSnel door naar speelronde 8 alwaar ik mag aantreden tegen @:Aguero
De volgende renners mogen het doen:
Algarve
Christian Scaroni
Ruta del Sol
Damiano Caruso
Juan Ayuso
Classic Var
-
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |