A C Hquote:
Nee daar zit de virtuele uitslag van 5 bij in.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 18:28 schreef franklop het volgende:
@:Pino112 ronde 6 komt pas in de stand als ronde 5 klaar is?
Ja en de uitslag ook. Broddelwerken van de organisatie en/of Steef!quote:Op zaterdag 10 februari 2024 19:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
@:pino112, de uistlag in Portugal is nog heel ietsjes anders.
Honore, die afgelopen 2 jaar in mijn team totaal niet wist wat punten halen was..quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:48 schreef Dale__Cooper het volgende:
Remco levert gelijk.
Ook Honore in de punten, Romeo ook weer bijna. Bijna al mijn renners uit de 3e en 4e ronde biedingsronde scoren aan de lopende band, jeetje.
En het is niet eens een contractjaar.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 22:57 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Honore, die afgelopen 2 jaar in mijn team totaal niet wist wat punten halen was..
Mijn eerste overwinning ja!quote:Op zondag 11 februari 2024 14:21 schreef McGrath het volgende:
@:DeLuna zeker niet als Hartthijs ook nog eens gaat winnen
Gefeliciteerd, je hebt de weg omlaag voor me ingezet nuquote:Op zondag 11 februari 2024 14:26 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Mijn eerste overwinning ja!Nu eindelijk.
Klopt helaas, number five is not alive. Maarrrrrr.... number six en seven lopen fantastisch voorlopig. Finvisser blijft de scores binnenhengelen, knap voor iemand die ik als tijdrijder had verwacht.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:35 schreef GotenSSJ het volgende:
Hirschi en Higuita leveren direct bij het begin van hun seizoen. Erg mooi.
Volgens mij hengelt Matyas Kopecky ook ronde 5 voor mij binnen, geloof niet dat @:Sabata iemand aan de start heeft in die 3 koersen. Nog mooier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |