Goossens heeft 3 dagen geleden een nieuwe operatie ondergaan nadat hij op d'n Twitters in November krachthonk fotos aan het posten was met kekke teksten. De berichten dat Dewulf geopereerd was zijn van 10 januari, dat is 1 dag oid voor de draftronde inderdaad. Nizzolo was overigens wel een gok met het idee dat hij vanaf halverwege het jaar resultaten ging boeken.quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Van Dewulf en Goossens was beiden al heel lang bekend. Volgens mij al ruim voor de draft.
Op papier een hele aardige lijst idd:quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:39 schreef Bill_Hillie het volgende:
Dus tegen @:Sabata in speelronde 12 en die heeft oa Pogacar, Healy en Kuss al aan de start in Strade Bianche. Deze ronde ga ik dus stevig verliezen.
Ik sta er ook van te kijkenquote:Op woensdag 28 februari 2024 19:44 schreef Faraday01 het volgende:
Nogmaals altijd tegen mij, deze ronde vanwege Rex
Wel een mooie strijd om de 23e plek in aantocht!quote:Op woensdag 28 februari 2024 19:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
Mijn renners zijn ook echt waanzinnig slecht op Lamperti en Thijssen na.
De Strade met Bagioli, Zana en Engelhardt. Criquielion doen we met Liepins en Boven en JP Monsere met Van de Paar.quote:Op woensdag 28 februari 2024 20:47 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wel een mooie strijd om de 23e plek in aantocht!
In de Grand Prix Criquielion heb ik tot nu toe Allegaert, Vliegen en Segaert, daarnaast Cosnefroy, Govekar in Strade Bianchi en Allegaert start ook in Grote prijs Jean-Pierre Monseré.
Wow!quote:Op donderdag 29 februari 2024 18:48 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb de aanschafwaardes toegevoegd, en bij de totaalscore per renner kan je nu dus zien hoeveel dat per punt is.
Nu kunnen we volgend jaar allemaal inschatten wie er voor een fooitje is gegaan en daar als gekken op bieden!quote:
Ik wil jou niet meer horen klagen met die topdealsquote:Op donderdag 29 februari 2024 19:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nu kunnen we volgend jaar allemaal inschatten wie er voor een fooitje is gegaan en daar als gekken op bieden!
Martinez en Barguil leveren wel ja.quote:Op donderdag 29 februari 2024 19:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik wil jou niet meer horen klagen met die topdeals
Ik zou dan wel graag aantal rondes punten gescoord er bijquote:Op donderdag 29 februari 2024 18:48 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb de aanschafwaardes toegevoegd, en bij de totaalscore per renner kan je nu dus zien hoeveel dat per punt is.
En dan per renner ook nog grafieken met de punten per ronde en de cumulatieve punten?quote:Op donderdag 29 februari 2024 20:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik zou dan wel graag aantal rondes punten gescoord er bij
Zou je ook nog ergens een cumulatieve frequentiepolygoon kunnen invoegen? Alvast bedankt.quote:Op donderdag 29 februari 2024 20:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En dan per renner ook nog grafieken met de punten per ronde en de cumulatieve punten?
Ik heb Bettiol in Italië, Blikra, Bomboi, Kyffin en Belgiëquote:Op vrijdag 1 maart 2024 13:59 schreef Steven184 het volgende:
@:momo
Ik heb Piddles in Italië en Marit in Belgische koersjes.
Die heb ik zelf al in een Excel, laten we de concurrentie niet wijzer makenquote:Op donderdag 29 februari 2024 20:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En dan per renner ook nog grafieken met de punten per ronde en de cumulatieve punten?
Wel grappig dat wij collectief als dealtjesjagers degene met de meeste punten niet gepakt hebben.quote:Op donderdag 29 februari 2024 18:48 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |