Ben ik totaal ongeschikt voor.quote:
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 07:16 schreef Iceage het volgende:
[..]
Acrylverf op canvas op de achterkant leuke tekst en gesigneerd.
Nu wel (gerepareerd)quote:Op zaterdag 10 februari 2024 07:17 schreef Frummelie het volgende:
[..]...Iceage quote je wel de goeie?..
ik ga even op mijn handen zitten Als je begrijpt wat ik bedoel en dat ben jij nietquote:Op zaterdag 10 februari 2024 07:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ben ik totaal ongeschikt voor.
Ik??... neej toch..quote:Op zaterdag 10 februari 2024 07:19 schreef Iceage het volgende:
[..]
ik ga even op mijn handen zitten Als je begrijpt wat ik bedoel en dat ben jij niet
Al een idee wat voor lijst?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 07:23 schreef Iceage het volgende:
[..]
Als je inzoomed kun je heel goed zien dat het geschilderd is. Ben er erg blij mee.
Goede keus.Dan komt die zwarte rand mooi uit.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 07:26 schreef Iceage het volgende:
[..]
Heb ik al in huis spanraam en blanke houten baklijst (smal)
Ja dat geloof ik mooie aanwinst..quote:Op zaterdag 10 februari 2024 07:23 schreef Iceage het volgende:
[..]
Als je inzoomed kun je heel goed zien dat het geschilderd is. Ben er erg blij mee.
Ik moet het wel heeeel voorzichtig doen zet hem in de hoeken eerst vast op het spanraam met klemmen.ik heb een electrisch nietapparaat.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 07:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goede keus.Dan komt die zwarte rand mooi uit.
Ik ga zo lekker plat.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 07:37 schreef Frummelie het volgende:
Frummie gaat even een paar boodschapjes doen... tot zo..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Vergeet de grillworst niet.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 07:37 schreef Frummelie het volgende:
Frummie gaat even een paar boodschapjes doen... tot zo..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |