Wij hebben het. Wordt met vlagen veel gebruikt en dan weer een tijdje niet (maar dat gaat hier ook zo met smartgames)quote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:05 schreef exode het volgende:
Ok, ik heb nu een erg leuke set/pakket/ding gevonden voor B. Maar ik vind afwisselende reviews en aangezien het ding uit Amerika komt en niet ergens is te testen of te zien, misschien kent iemand hier het?
Ziet er gaaf uit! Maar is wel een andere principe (en neemt een stuk meer plek in).quote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:55 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Was er niet ook een fok-er die zoiets maakt en produceert? Wellicht is het iets heel anders, maar meen ook iets met knikkerbanen en heel uitgebreid
K&W / Atmoz' Marblelous/Thuisbioscoop/3D-print/klus-topic #15
Marblelous heet het. Verder geen ervaring mee of sowieso niet in verdiept alleen in dit topic toen ooit iets over gelezen, maar de link die je plaatste deed me hier aan denken
Oh, echt? Ik wist niet dat het in Nederland fysiek te koop was.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:47 schreef FlyingFish het volgende:
Dat ding is toch ook gewoon in Nederland te koop? Ik heb het volgens mij wel eens bij een spellenwinkel zien liggen.
Het is wel meer een introductie tot programmeren dan echt een experimenten/scheikunde set. Op zich prima, maar wel een ander soort iets dan dat je initieel zocht.
Heb je ook naar circuit mess gekeken? Dat vond ik er ook wel interessant uit zien
Wij (verloofde en ik) zijn er behoorlijk aan 'verslaafd'. Er blijven ook steeds uitbreidingen komen. 1 nadeel er zitten wel regelmatig glitches in, ik ben geen game nerd dus ik irriteer me er niet aan, maar ik lees wel steeds meer commentaar.quote:Op zondag 3 november 2024 14:47 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik zie dat Dreamlight Valley Gold in de aanbieding is. Wat vinden jullie van dit spel? Ik zou het dan voor mezelf kopen.
De spellen die ik leuk vind, zijn de Sims, Rollercoaster Tycoon, Lego Harry Potter en Hogwarts Legacy. Zou Dreamlight Valley de moeite waard zijn?
De uitbreiding is wel echt de moeite waard, gewoon een volledige 2e eiland dus 2 keer zoveel te doenquote:Op zondag 3 november 2024 21:01 schreef Bami het volgende:
Ik speel Sims en Dreamlight Valley, beide vind ik leuk. Dreamlight Valley wordt ondertussen wel wat veel van hetzelfde, maar ik heb de uitbreiding nog niet en heb dat gevoel wel nu pas bereikt terwijl ik echt aardig wat gespeeld heb en het spel sinds mijn verjaardag begin mei aan het spelen ben.
B wilde magneetvissen en daar spullen voor totdat hij op het Jeugdjournaal zag dat kinderen een bom hadden opgevist....dat vond ie toch niet zo leuk geloof ik.quote:Op maandag 4 november 2024 12:18 schreef Schanu het volgende:
Voor iedereen die nog inspiratie zoekt voor sinterklaas cadeaus, mijn morgen 8 jarige heeft dit weekend voor haar verjaardag een metaaldetector gekregen. Ze is er helemaal wild van, evenals haar 6 jarige zusje. En alle buurtkinderen, variėrend van 4 tot 9 jaar, zijn er ook van onder de indruk. Grote tip dus
Wij hadden deze maar die zou ik niet aanraden. Was na een jaar kapot (bij niet intensief gebruik, gewoon niet geschikt voor ruwere jongens) en er was iets raars met de telling maar ik weet niet meer wat. Volgens mij telde hij alleen als alle drie de targets geraakt waren oid.quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:57 schreef Hupje het volgende:
Ik zoek tips voor een niet al te crappy speelgoed schietschijf/target om met Nerf pistolen op te schieten.
Last minute Sint stress
Oh wat dom, ik dacht dat ik die erbij had gezetquote:
Dat klinkt leuk! Ik was gelijk aan het zoeken. Is dat de xyloba orchestra of een andere?quote:Op maandag 16 december 2024 08:07 schreef margaretha_01 het volgende:
Heb voor onze dreumes, maar stiekem ook voor mezelf, een knikkerbaan die muziek maakt gescoord via marktplaats. Hiermee kun je met xylofoonplaatjes zelf verschillende melodietjes maken.
Heb gister de baan voor hem opgebouwd. Hij speelt er inderdaad enkel onder toezicht mee, maar kan niet wachten tot hij er uiteindelijk zelf mee aan de slag kan gaan over een paar jaartjes!
Het is ook leuk voor zijn muzikale ontwikkeling, zo leert hij verschillende tonen en ritmes kennen en hoe hij dit kan combineren tot liedjes!
Ja, dat is idd die! Nieuw zijn ze heel duur en zelfs tweedehands wordt nog veel geld verlangd, maar hier gaan we denk ik wel jaren lang plezier van hebben!quote:Op maandag 16 december 2024 08:22 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Dat klinkt leuk! Ik was gelijk aan het zoeken. Is dat de xyloba orchestra of een andere?
Op zich wel grappig, maar verwacht er niet te veel van. Best simpel, of maar voor eenmalig gebruik ivm bijgeleverde materialen.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:46 schreef TolstoiFan het volgende:
Iemand ervaring met de Clementoni wetenschapsets?
Die indruk had ik inderdaad al. Dan gaan we toch iets anders zoeken.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:05 schreef Hupje het volgende:
[..]
Op zich wel grappig, maar verwacht er niet te veel van. Best simpel, of maar voor eenmalig gebruik ivm bijgeleverde materialen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |