Deze van Fisher Price doet het bij ons nog steeds na al die jaren.quote:Op maandag 10 juni 2024 22:01 schreef Lemijn het volgende:
Ik zoek een doktersset voor mijn bijna jarige peuter. Welke deed het bij jullie goed cq bleef een poosje heel?
Het setje van Hema is bij ons een succesquote:Op maandag 10 juni 2024 22:01 schreef Lemijn het volgende:
Ik zoek een doktersset voor mijn bijna jarige peuter. Welke deed het bij jullie goed cq bleef een poosje heel?
Dat het slecht in het tasje past klopt wel. Wij hebben dat soort dingen altijd in een bak bewaard. De dokter nam dan de spullen die hij nodig had in het tasje mee.quote:Op maandag 10 juni 2024 22:34 schreef Lemijn het volgende:
Ha, die van Fisher Price zat ik net te bekijken! Krijgt ook een boel slechte reviews op bol waaronder het commentaar dat het slecht in het tasje past, en allemaal stuk gaat.
Mijn meiden hadden deze ook toen ze jonger waren. Past inderdaad slecht in het tasje, maar dat mocht de pret nooit drukken. Is hier altijd een grote hit geweest!quote:Op maandag 10 juni 2024 22:34 schreef Lemijn het volgende:
Ha, die van Fisher Price zat ik net te bekijken! Krijgt ook een boel slechte reviews op bol waaronder het commentaar dat het slecht in het tasje past, en allemaal stuk gaat.
Die van de hema had ik nog niet gezien, dank. Ik ben erg voor houten speelgoed maar juist hierbij hoeft het van mij niet perse geloof ik. Is zo ver weg van het echte spul.
Ik was nog op zoek naar wat extra spelletjes die makkelijk mee te nemen zijn op vakantie, exploding minions gaat op het lijstje, bedankt!quote:Op dinsdag 18 juni 2024 11:20 schreef Aure het volgende:
Wij spelen met onze 6-jarige exploding minions (soms bij kruidvat te koop) en wat ie echt helemaal fantastisch vindt en wat voor jezelf ook echt leuk is:
https://boardgamegeek.com/boardgame/300877/new-york-zoo
Met een beetje zoeken op internet kan je hem wel voor een schappelijke prijs vinden denk ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |