Allemaal prima hoor, maar ik vond de uitdrukking wel een beetje overdreven.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:41 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mijn oma komt daar vandaan, wel echt een bible belt gemeente
Combi kan best wel lukken.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Misschien wordt dit toch wel een match en is Hessel leuker dan ik hem krediet voor gaf
Meer dan een plasje zee in je mond? Ik heb ze nog niet gegeten. Maar op basis van dit warme bad is de motivatie niet hoog.quote:
Klopt. En trots.quote:
Helemaal dit.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:43 schreef NoCigar het volgende:
Wat een onsympathieke boerentrien. Ze voelt zich onzeker bij hem en gaat daarom maar wild om zich heen trappen..
Ik wacht erop tot ze een van ons blijkt te zijn.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:44 schreef DKUp het volgende:
Annemoon is een soort van ons met haar commentaar en conclusies
Alleen plaats ik irl nooit één opmerking over uiterlijk of afkomst tenzij iemand er naar vraagt.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:44 schreef DKUp het volgende:
Annemoon is een soort van ons met haar commentaar en conclusies
Ik vind weinig lekkerder dan oesters.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Meer dan een plasje zee in je mond? Ik heb ze nog niet gegeten. Maar op basis van dit warme bad is de motivatie niet hoog.
Echt? Wow.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind weinig lekkerder dan oesters.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |